"זה עדיין משהו ראשוני, אבל יכול להיות משהו אינסופי. פנטזיה בעבור בית"ר ירושלים, שובר שוויון בכדורגל הישראלי". אחרי שבבית"ר ירושלים אישרו כי הבעלים משה חוגג הוזמן בעוד עשרה ימים לפגישה עם גורמים בבית המלוכה באבו-דאבי לטובת אפשרות כניסה לשותפות בבעלות על המועדון, בקבוצה כבר חושבים קדימה.
כששלשום פורסמה בתקשורת הערבית, בדיווח נרחב של i24 NEWS, לפיו אנשי עסקים מאבו-דאבי מעוניינים להשקיע במועדון, חוגג עוד טען בפני אנשים בבית"ר כי כלל לא מכיר פרטים כאלו. אולם בשלב מאוחר יותר כבר סיפר להם כי נציג מבית המלוכה יצר איתו קשר והזמין אותו להגיע אחרי ראש השנה למדינה שתכונן בשבוע הבא בוושינגטון שלום רשמי עם ישראל.
4 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
יטוס לאבו-דאבי. חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
4 צפייה בגלריה
דגלים ישראל ארה"ב ב נמל תעופה אבו דאבי איחוד האמירויות
דגלים ישראל ארה"ב ב נמל תעופה אבו דאבי איחוד האמירויות
דגל ישראל בנמל תעופה באבו דאבי
(צילום: ליאור חייט, דובר משרד החוץ)
במועדון טענו כי האפשרות שאותם אנשי עסקים ייכנסו לשותפות במועדון אינה דומה לסיבוב שעשה ארקדי דאידמק בצ'צ'ניה, בו על הדרך אירגן משחק ראווה וקיבל שני שחקנים, זאור סדאייב וג'יבריל קדאייב, שהציתו את עיר הבירה. "זה סיפור אחר לגמרי, זה משהו שיכול להפוך, אם יבשיל, את בית"ר לגדולה יותר. בתקציבים בסדר גודל של מכבי ת"א ומכבי חיפה".
בבית"ר אישרו כי חוגג צפוי להיפגש עם גורמים בחברת ההשקעות אבו-דאבי יונייטד גרופ, חברת המנוהלת על ידי חברים מבית המלוכה. מדובר בבעליה של חברת סיטי פוטבול גרופ שחולשת על פני ארבעה מועדונים: מנצ'סטר סיטי, ניו-יורק סיטי, מלבורן סיטי ומומבאי סיטי. סגן ראש הממשלה, מנצור בן-זיאד, הוא ראש חברת ההשקעות ונחשב בעל מעורבות גבוהה בניהול החברה הספורטיבית.
4 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
לא מתכוון לעזוב את המועדון. חוגג
(צילום: אוהד צויגנברג)
חוגג הבהיר שבכל מקרה אין לו כוונה לעזוב את המועדון, אלא להגדיל באמצעות המשקיעים את התקציבים וההשקעה במתקנים. ישנם גורמים שעוד ניסו לצנן את מה שנראה מבחינת אנשי בית"ר כפנטזיה, וטענו כי מדובר כרגע בעניין התחלתי בלבד, שלא ברור לאן יבשיל. "יש פה פוטנציאל מטורף, בוא נראה מה יהיה. מעניין לאן זה יילך בפגישה", אמרו בבית"ר לקראת היציאה הצפויה של חוגג.
האפשרות כי חוגג יכניס שותפים מאבו-דאבי בבעלות על המועדון הובילה לחילוקי דעות בקרב האוהדים, בין כאלו שכבר החלו בפנטזיות על בניית קבוצה עם תקציב גבוה לבין כאלו שדיברו על כך שחלק מהבעלים יהיו ערבים.
כמו כן, הקבוצה היוונית א.א.ק אתונה הגישה הצעה רשמית לביתר על לוי גרסיה. הקבוצה מציעה 2.5 מיליון אירו על 60 אחוזים מכרטיסו. משה חוגג כבר דחה מספר הצעות על החלוץ, אחת מהן הייתה מאלופת יוון אולימפיאקוס שהציעה לשלם שני מיליון דולרים.
4 צפייה בגלריה
לוי גרסיה
לוי גרסיה
בדרך החוצה? לוי גרסיה
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)