ולדימיר איביץ' נפרד הערב (שלישי) ממכבי תל אביב עם 2:0 להפועל באר שבע, במה שהיה הפסד הליגה הראשון שלו העונה. בסיום המשחק מאמן האלופה ניסה לסכם את השנתיים שלו בישראל: "מה שעשינו בשתי העונות האחרונות הוא לא דבר נורמלי. אני רוצה לברך את השחקנים שלי על שתי עונות מדהימות
קיבלתי את ההחלטה לעזוב בימים האחרונים וזה דבר טבעי שמאמן יחליף קבוצה בסוף העונה. אני גאה בהישגים שלנו, בשחקנים ובצוות. מיץ' גולדהאר וג'ק אנגלידיס תמיד דרשו ממני מקצוענות ואני דרשתי את זה מהשחקנים. הם יכולים להיות גאים בשחקנים ובכולם".
3 צפייה בגלריה
אבוקסיס, איביץ'
אבוקסיס, איביץ'
אבוקסיס נפרד מאיביץ'
(צילום: עוז מועלם)
הסרבי המשיך: "אני רוצה לקחת קצת הפסקה ולחשוב על המשך הקריירה שלי. יכול להיות שבכלל לא אעבוד, אי אפשר לדעת. ההחלטה לעזוב לא הייתה פשוטה. לי ולמשפחתי היו שנתיים מדהימות כאן. רוצה להגיד תודה לבן מנספורד שלא נמצא כאן, אבל עשה שנה וחצי מדהימות".
בצד המנצח, יוסי אבוקסיס, כבר עם הפנים לגמר הגביע: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שיש לנו שתי מטרות. אחד להיות הקבוצה הראשונה שמנצחת את מכבי תל אביב אחרי עונה אדירה, עם מאמן ענק ובהזדמנות הזאת מגיע להם מזל טוב על האליפות. המטרה השנייה שלהם היא לעשות לי כאב ראש חיובי לקראת גמר הגביע. הייתה עבודה ומשמעת של השחקנים ובמחצית השנייה היינו יכולים לכבוש עוד שערים עם קצת יותר ריכוז".
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב הפועל באר שבע
מכבי תל אביב הפועל באר שבע
אבוקסיס מרוצה, יונתן כהן פחות
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אבוקות באצטדיון הי"א
אבוקות באצטדיון הי"א
אבוקות באצטדיון הי"א
(צילום: עוז מועלם)
מאמן ב"ש הוסיף: "אני מאוכזב מאוד מהפלייאוף העליון שלנו. אנחנו מגיעים לגמר אחרי שני ניצחונות ואחרי ששחקנים משמעותיים חזרו לעניינים. זה הכל או כלום מה שנקרא". בגזרת החדשות הרעות לבאר שבע, רמזי ספורי מתח את המפשעה וצפוי להחמיץ את גמר הגביע.