צפו בדור פרץ נחשף ומדבר על הכל
(צילום ועריכה: עוז מועלם)

סגנית אלופת פורטוגל פורטו, שתשחק בעונה הבאה בשלב הבתים של ליגת האלופות, מעוניינת להחתים את דור פרץ, שסיים את חוזהו במכבי ת"א ואמור לקבל החלטה בימים הקרובים האם לעבור ולשחק בחו"ל.
פרץ אמור להמריא בקרוב לפורטוגל על מנת למשוך את הדרכון הפורטוגלי שהוציא לעצמו, כשייתכן כי במהלך השהייה שלו בליסבון, תתקיים פגישה עם נציגי המועדון הפורטוגלי המפואר, שבין היתר זכה בליגת האלופות (2004) תחת ז'וזה מוריניו ובעונה החולפת הגיע לרבע הגמר.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
בפורטו רוצים אותו. דור פרץ
(צילום: אורן אהרוני)
לפרץ מספר הצעות מאירופה. הוא כבר פסל את האפשרות לעבור לליגה הרוסית, שם קיבל הצעות מהמועדונים הגדולים כמו צסק"א ולוקומוטיב מוסקבה, שהציעו לו שכר של 900 אלף אירו, וגם אופציית הליגה הבלגית נפסלה.
פרץ הצהיר מראש כי המטרה שלו לעבור לחו"ל רק במקרה של הצעה שוברת שוויון, ולכן נראה כי פורטו היא אחת האופציות לכך. אחד הקריטריונים שהקשר הציב הוא שהתחנה הבאה שלו תכלול קבוצה שתשחק במפעל אירופי – ופורטו כאמור תהיה בצ'מפיונס בעונה הבאה.
במקביל, במכבי ממשיכים ללחוץ על פרץ להישאר והציע לו חוזה של למעלה מ-400 אלף אירו שיהפוך אותו למשתכר הגבוה ביותר במועדון. הוא מצידו הבטיח כי יעדכן אותם עוד השבוע בהחלטתו, כשהוא עדיין מחכה להצעות מהליגה הגרמנית.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
צפוי להחליט בימים הקרובים. פרץ בחגיגות הגביע
(צילום: עוז מועלם)