הכדורגל הישראלי חזר עם משחק שלא משווק אותו בצורה ממש טובה. שתי האלופות בשמונה השנים האחרונות, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, סיפקו כדורגל חלש ולעיתים רחוקות הבליחו בפעולות התקפיות או בעיטות לשער היריבה – זה הסתיים ב-0:0 בינוני להחריד ולא מעט דאגות בשני הצדדים.
כנראה שהצרות גדולות יותר אצל האלופה, שסופרת שלושה מחזורים ללא ניצחון ורק שתי נקודות מתשע אפשריות. גם מאמנה יורגוס דוניס נראה מתוסכל מהמצב ועדיין מחפש פתרונות (וגם ניצחון בכורה).
3 צפייה בגלריה
אבוקסיס ודוניס על הקווים
אבוקסיס ודוניס על הקווים
"אני מודאג". דוניס מתוסכל על הקווים
(עוז מועלם)
"אני חושב שהבעיה העיקרית היא המצב הגופני של השחקנים", אמר דוניס בסיום. "התקשינו מאוד בהתקפה, לא הייתה לנו את האינטנסיביות כדי לעשות פעולות מספיק טובות. אני מודאג מכמה דברים, בעיקר בצד ההתקפי. אנחנו מתקשים ליצור מצבים מול קבוצות שסוגרות את המשחק ועומדות טוב על המגרש. צריך לשפר את האינטנסיביות בחלק ההתקפי".
היווני הוסיף: "התחלנו את העונה בצורה רעה מאוד. צריך לשפר כמה דברים ולהשיג ניצחונות. מבחינתנו כל משחק הוא קריטי בגלל הצורה שבה פתחנו את העונה. לא רק מכבי חיפה (המשחק הבא של הצהובים). אני מודאג בגלל היכולת שלנו, לא בגלל המצב בטבלה. אני מאמין בשחקנים שלי".
"מבחינת כדורגל לא היה משחק טוב שלנו. איבדנו המון כדורים, חלק בגלל הלחץ של מכבי וחלק בגלל חוסר ריכוז שלנו", אמר יוסי אבוקסיס. "יכול להיות שיש גם חלק לעייפות פה, שיחקנו לפני שלושה ימים משחק קשה. הפעם לא הגיע לנו יותר מתיקו. זו לא תוצאה כל כך גרועה, תיקו מול מכבי ת"א בחוץ".
3 צפייה בגלריה
אבוקסיס מול דוניס
אבוקסיס מול דוניס
שניהם לא ממש מרוצים. אבוקסיס ודוניס
(עוז מועלם)
עוד אמר אבוקסיס: "חלק מהשחקנים שלנו רק החלימו, חלק עדיין חיוביים לקורונה ומשחקים פעמיים בשלושה ימים. מן הסתם היכולת הטכנית שלנו נפגעה כי חלק לא התאמנו הרבה זמן. זו תקופה מאתגרת מאוד. אנחנו ננסה לאושש שחקנים איפה שנוכל. שחקני הספסל שלנו יצטרכו לקבל יותר קרדיט. הייתה לי חבורת גברים שנלחמה פה ונתנה מלחמה ועם זה אני יוצא לכל משחק".
ז'וזואה: "מה היה חסר לנו היום? גול. זה לא היה משחק טוב שלנו, וזה גם לא היה משחק טוב של מכבי תל אביב. זו עונה קשה מאוד, יש לנו עדיין שחקנים עם קורונה. לא התאמנו יותר משבועיים, ופתאום יש לנו ארבעה משחקים תוך שבוע וחצי. זה קשה מאוד".
3 צפייה בגלריה
הרננדס במאבק עם ז'וזואה
הרננדס במאבק עם ז'וזואה
"קשה, לא התאמנו יותר משבועיים". ז'וזואה במאבק עם הרננדס
(עוז מועלם)
הפורטוגלי המשיך: "אין בעיה עם המשחקים בליגה האירופית, כל השחקנים שמחים לשחק שם. זו לא הבעיה של העומס, הבעיה היא הקורונה וחוסר באימונים. אנחנו בדרך הנכונה ומשתפרים ממשחק למשחק ואני מאמין שתהיה לנו עונה טובה מאוד".