שוער מכבי ת"א בדרך לבאיירן מינכן
(צילום: אבי חי)
יעבור לבאיירן מינכן - או יישאר במכבי ת"א? זו השאלה הגדולה סביב דניאל פרץ והיום (שני) ככל הנראה יוכרע העניין סופית.
עסקת העברתו של של השוער בן ה-23 לאלופה הגרמנית תקועה מעט. הבווארים לא אוהבים את הסחבת במו"מ ורוצים לחתוך את הדברים לכאן או לכאן, כאשר המטרה היא להטיס את פרץ ביממה הקרובה למינכן על מנת שיעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית על חוזה.
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
יישאר בקריית שלום? פרץ
(צילום: נחום סגל)
באיירן מוכנה להעלות את הצעתה ל-5.5 מיליון אירו, אך נראה שהצהובים דורשים יותר בתוספת אחוזים ממכירה עתידית. בסביבתו של פרץ מקווים שהצהובים "לא יהרסו לו את החלום" ויפוצצו את המו"מ. מי שאמור לקבל את ההחלטה ולאשר את העסקה הוא הבעלים מיץ' גולדהאר, שמעודכן בכל פרטי העסקה.
אגדת באיירן ומאמן מכבי נתניה לשעבר, לותר מתיאוס, התייחס למעבר הצפוי של פרץ, כשאמר ל"סקיי גרמניה": "בבאיירן מצפים שמנואל נוייר ישחק שוב בעוד ארבעה עד שישה שבועות, זו הסיבה שהם נמנעים כעת מהחתמת שוער ברמה עולמית. אם נוייר יכול לשחק שוב, זה יהיה פנטסטי. אני רק תוהה למה לא לקדם שוער צעיר מהאקדמיה שלך ולתת לו ביטחון?".
במכבי ת"א מרוצים מהיכולת שהקבוצה הציגה אתמול בחצי גמר גביע הטוטו מול בני סכנין (1:5). הניצחון של הצהובים לא היה מוטל לספק לרגע ומי שזכה לשבחים גדולים הוא אייל גולסה, שרשם משחק נהדר נטול טעויות. במכבי שיבחו את גולסה ואמרו: "אייל שחקן נהדר, שהציג יכולת נהדרת ואין ספק שהוא יתרום לנו רבות".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א יונתן כהן
שחקן מכבי ת"א יונתן כהן
מחמאות על היכולת. יונתן כהן
(צילום: נחום סגל)
גם יונתן כהן זכה למחמאות: "יונתן עובד מאוד קשה באימונים והוא נראה חד ונהדר. הוא שחקן שונה מאותו שחקן שהיה בעונה החולפת". הצהובים ממשיכים בניסיונות לצרף קיצוני ימני זר להתקפה שיגיע על חשבונו של ג'ורג'ה יובאנוביץ' שעזב לבאזל. גם שני ישראלים צפויים להצטרף על מנת לעבות את הסגל.
פורסם לראשונה: 06:45, 21.08.23