התרגשות בהפועל באר שבע לקראת החזרה מחר (חמישי) לאצטדיון טוטו-טרנר כשהקבוצה תארח את אנורתוסיס הקפריסאית, במשחק הראשון בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האזורית. כ-7,000 צופים מתוך 10,500 שאושרו למשחק כבר הבטיחו את מקומם.
רוני לוי שיפגוש את האקסית אותה אימן בשתי קדנציות שונות התייחס לכך במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "יש פיקטנריה, אבל זה ממש לא מעניין. מה שמעניין זה הפועל ב"ש. טוטו-טרנר הוא תוספת כוח מאוד גדולה. נשתדל לגייס את הקהל כדי לנצח".
2 צפייה בגלריה
חוזרים הביתה לטוטו-טרנר
חוזרים הביתה לטוטו-טרנר
חוזרים הביתה לטוטו-טרנר
(צילום: אורן אהרוני)
המאמן הוסיף: "מדובר בקבוצה עם מסורת באירופה. הם החליפו הרבה שחקנים בקיץ. נכון שאימנתי שם ודור מיכה ואריאל הרוש שיחקו שם, אבל אנחנו מכירים אותם בלי קשר. אני מכיר את ההנהלה והצוות הארגוני ופחות את מי שמשחק שם היום. על שחקן הרכש דנילו אספרייה: "הוא הצטרף לסגל מאוד מאוחר. הוא בשלבי אימונים ראשונים. הוא יהיה בסגל גם מחר ויכול להיות שאם נצטרך נשתמש בו".
איתי שכטר דיבר בין היתר על מחלת הקורונה: "אני מרגיש טוב אחרי שהחלמתי. אין ספק שנבנה כאן משהו חדש. המון שחקנים חדשים עם אנרגיות חדשות. שמחים על התוצאות אבל הדרך ארוכה והעבודה קשה. נצטרך להמשיך צעד צעד להתחבר. שיחקתי בטוטו-טרנר כשחקן יריב. אמרתי לדור מיכה שאין ספק שלהגיע לפה זה מיוחד ולזה חיכינו. כשבאתי עם מכבי תל אביב ובית"ר כבר בחימום הייתי מרגיש שאנחנו נכנסים ללחץ. להיות חלק מזה יכול לעשות לנו רק טוב".
2 צפייה בגלריה
איתי שכטר עם האוהדים
איתי שכטר עם האוהדים
איתי שכטר. "המון שחקנים חדשים עם אנרגיות חדשות"
(צילום: חיים הורנשטיין)
החלוץ המשיך: "אין ספק שאחרי שלוש שנים מדהימות הגעתי לאתגר חדש במועדון שלא הכרתי. קיבלתי המון חום ונהניתי להגיע כל רגע לאימונים. אני מסתובב בעיר יש אנשים חמים שהקבוצה בשבילם היא הכל. אנחנו רוצים לתת להם הרגשה טובה. יש לי צמרמורת. אחרי כמה שנים שלא נאבקו על אליפות אנחנו רוצים לחזור לשם. יהיו גם רגעים פחות נעימים ונצטרך את הקהל איתנו ברגעים האלה".