שביעות רצון גדולה במכבי פתח תקווה אחרי הניצחון 1:2 על הפועל חיפה, כאשר מדובר במחזור השני ברצף שכוכב הקבוצה ליאל עבדה כובש שער ניצחון בתוספת הזמן. לחלוץ הצעיר יש כבר שישה שערים העונה. בקבוצה מרוצים גם מתאי בריבו שכבש את שער השוויון. בקבוצה רוצים להשאיר את בריבו, שמסיים חוזה בסוף העונה, וכבר הציעו לו חוזה חדש ומשודרג.
בריבו אמר בסיום : "גיא לוזון הוא מאמן טוב. אין אצלו שמות, מי שטוב לפי דעתו ישחק. לכן אני יודע שההחלטה היא נקייה. אני שמח שהוא נותן לי לשחק. כי הוא יכול גם לא לשתף אותי, אני מעדיף להסתכל על זה ככה".
2 צפייה בגלריה
תאי בריבו
תאי בריבו
תאי בריבו. יישאר?
(צילום: אלעד גרשגורן)
על עתידו במועדון אמר: "אני מקווה להמשיך ככה. אני לא חושב קדימה. אני מעדיף להסתכל כאן ועכשיו ולא על העתיד. אני כרגע במכבי פתח תקווה וטוב לי. אני מקווה להמשיך לתת תוצאות".
היו"ר אבי לוזון סיכם את הניצחון ואת מצבו הטוב של המועדון כשאמר :"אין מאושר ממני. סיימנו משחק עם ניצחון בחיפה כשבחלק הקדמי, יש לי את ליאל עבדה, תאי בריבו ודניאל גולאני, יש יותר טוב מזה?". בפ"ת יחלו כבר היום בהכנות לקראת המשחק בשבת מול בית"ר ירושלים כשהמטרה היא לחבר ניצחון שלישי ברציפות.

סילבס: "ידענו מה הנשק של מכבי פ"ת"

אכזבה גדולה בהפועל חיפה בעקבות ההפסד הדרמטי, מה שקירב את הקבוצה לתחתית הבוערת. המאמן חיים סילבס: "אחרי יתרון גדול מאוד במחצית הראשונה, בכל האלמנטים, גם ביצירת מצבים וגם מבחינת תוצאה, במחצית השנייה עלינו פחות טוב, היה משחק תקוע, ניסינו לעשות הכל כדי לרענן. ידענו מה הנשק של מכבי פ”ת, מנענו את זה כמעט לחלוטין, ופתח תקווה עושה ממעט מאוד את הנקודות שלה. אנחנו מקצת יותר עשינו פחות".
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(צילום: אלעד גרשגורן)
הרכש החדש, החלוץ אלון תורג'מן, ערך בכורה מאכזבת: "חבל, כי זה באמת חוסר ריכוז. אני חושב שזה איבוד נקודות טיפשי מצידנו, אבל זה הכדורגל. הרבה פעמים הייתי בצד השני ועכשיו אני בצד הזה. אין מה לעשות".