לקראת אפשרות העברת הבעלות על הפועל ת"א לידיו של אדמונד ספרא, נציגיו של הרוכש המיועד כבר גיששו מול אחת הדמויות המרכזיות בהפועל באר-שבע, סמנכ"ל הכספים, רו"ח ניר כץ, לגבי האפשרות שישמש כמנכ"ל החדש בוולפסון.
כץ, ששימש בעבר כחשב בהפועל ת"א לפני שעבר לבאר-שבע, קיבל הצעה לפני כשנתיים לשמש כמנכ"ל הקבוצה תחת אלונה ברקת, אולם העדיף להישאר בתפקידו. כעת, גורמים בסביבת ספרא בוחנים מולו את האפשרות כי במקרה של העברת הבעלות לידיו הוא ישמש כמנכ"ל. כץ נחשב לדמות בכירה והוא מוערך מאוד בכדורגל הישראלי. הוא נחשב כאחד מהברגים המשמעותיים בהצלחה של הקבוצה הדרומית בשנים האחרונות.
1 צפייה בגלריה
אדמונד ספרא ואישתו
אדמונד ספרא ואישתו
גישש אצל סמנכ"ל הכספים של הפועל באר-שבע. אדמונד ספרא
(צילום: Patrick McMullan / Getty Images)
טועמה: הלב שלי שבור, כואב לי על האוהדים
(ONE)
נציגיו של ספרא, רואי החשבון ועורכי הדין ממשיכים בבדיקת הנאותות שאמורה להסתיים יחד עם הסכם בתוך חודש. מינצברג משתף פעולה עם נציגי ספרא והבהיר להם כי בכפוף למזכר ההבנות עליו חתמו שני הצדדים, הוא מוכן יהיה לעסקה.
לאחר שיוסי אבוקסיס הציע לחזור לאמן את הפועל ת"א בעונה הבאה בליגה הלאומית, מינצברג הבהיר למנכ"ל הקבוצה, עמית פסט, כי מדובר יהיה בהחלטה של ספרא, גם בנושא המקצועי וגם בפן הכלכלי מאחר ומדובר בחוזה של מיליון וחצי שקל.
הקבוצה תשחק את משחקה האחרון בליגת העל מחר בנתניה מול הפועל חדרה, אחרי שכבר ירדה לליגה הלאומית וההכנות נמצאות כרגע בתוך אי ודאות עד להתבהרות הסיפור של ספרא. אימון הבוקר בוטל מחשש למחאה מצד האוהדים.