בכר ולביא לקראת המשחק מול בני ריינה
(באדיבות one)
מכבי חיפה נחתה רק אתמול בערב (חמישי) בארץ מטורינו אחרי המשחק מול יובנטוס, אך הקבוצה של ברק בכר כבר השלימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול בני ריינה. כזכור, העולה החדשה הפתיעה במחזור האחרון את בית"ר ירושלים במשחק חוץ.
מכבי חיפה מגיעה למשחק כאשר בראש כבר יושב לשחקנים המשחק ביום שלישי מול אותה יובנטוס בארץ. למרות זאת, בכר יעלה בהרכב החזק ביותר שלו למשחק מול ריינה. עומר אצילי, דולב חזיזה ונטע לביא, שלא פתחו מול יובה בעקבות צום יום כיפור, צפויים לחזור להרכב. פייר קורנו וצ'ארון שרי לא כשירים במאת האחוזים ולא צפויים לשחק, מה שאומר שמאור לוי וסאן מנחם בתמונת ההרכב.
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה
לא צפוי לפתוח מול ריינה. שרי
(צילום:" AFP)
מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר לקראת המשחק: "ריינה עם מאמן חדש, שלושה משחקים ללא הפסד ועם ניצחון משמעותי מול בית"ר ירושלים. אנחנו רוצים להסתכל על עצמנו, לעשות את הסוויץ' הזה בין אירופה לליגה. אנחנו זוכרים טוב מאוד את ההפסד להפועל ירושלים, הוא חרוט לנו בראש. המטרה היא ללמוד מזה ולבוא בגישה אחרת ולהיות מכבי חיפה האמיתית והעוצמתית. נכון שהכול לחוץ ועמוס, אבל אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה, גם באסיפות".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
(צילום: גיל נחושתן)
קפטן הירוקים נטע לביא: "דיברנו על זה שאין הרבה זמן להתכונן בין המשחקים, מהרגע שנגמר המשחק מול יובנטוס אנחנו בהכנות למשחק מול ריינה. אתמול טסנו, אבל היום אנחנו בהכנות טקטיות ונבוא הכי מוכנים שיש. הפעם נבוא הכי מוכנים שיש ואני מבטיח שמה שקרה מול הפועל ירושלים לא יקרה שוב. אנחנו רוצים להשיג את שלוש הנקודות".