מכבי תל אביב תארח מחר (שני, 20:45) באצטדיון בלומפילד את בית"ר ירושלים וניצחון שלה יעלה אותה למקום הראשון בטבלה בפעם הראשונה העונה. היום נערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק עם המאמן פטריק ואן לוון והחלוץ איתי שכטר.
"מאז שפטריק הגיע יש לנו יותר ביטחון. אנחנו עובדים קשה ונקווה שנמשיך בזה", אמר איתי שכטר. "אני חושב שמה שמאפיין אותנו זה צניעות, ואנחנו צריכים להמשיך ככה. אנחנו לא צריכים להסתכל רחוק מדי, וצריכים לכבד כל יריבה. רק ככה נשיג את המטרות שלנו".
2 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
איתי שכטר במשחק מול אשדוד
(צילום: ראובן שוורץ)
שכטר נשאל על כך שהוא סוגר עונה שלישית בקבוצה וענה: "האמת שההתחלה היתה לא פשוטה, כשאני חושב על זה יש לי צמרמורת. חמישה משחקים ראשונים באירופה לא שיחקתי דקה אבל ידעתי שאני מגיע למועדון גדול עם רוטציה. אני גאה להיות חלק מהמועדון הזה, אמרתי את זה גם בעבר ואני אומר את זה גם היום. אני מקווה שנמשיך בדרך הזו ונשיג את המטרות שלנו".
ואן לוון טען: "אני חושב שכל קבוצה שתתמודד נגד מכבי תל אביב תיתן את הטוב ביותר שלה. אני בטוח שהם (שחקני בית"ר) יהיו מוכנים למשחק הזה".
על הניצחון האחרון מול הפועל חיפה: "גם בעשרה שחקנים יצרנו הזדמנויות, כמובן שגם היינו חשופים למצבים מהיריבה, אבל השער השני גרם להקלה".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
"כל קבוצה מולנו נותנת את המקסימום שלה". ואן לוון
(צילום: AFP)
ההולנדי הוסיף: "מבחינת כשירות, אנחנו יודעים שהשחקנים שהיו בחוץ במשחק האחרון יהיו בחוץ גם במשחק הבא מחר. בשבוע האחרון נתנו לכולם הזדמנות לשחק בגלל הלו"ז העמוס. נמשיך לעקוב אחר הכשירות של השחקנים כדי שנוכל לסיים את הליגה עם כל הסגל".