הכוכב האדום בלגרד ועומרי גלזר סופרים הפסד שני בליגת האלופות. אחרי ה-2:1 נגד בנפיקה ליסבון במחזור הפתיחה, הגיעה אתמול התבוסה הכואבת מול אינטר 4:0, כאשר השוער הישראלי התקשה לעשות את ההבדל מבחינת הסרבים.
על השערים של אלופת איטליה היו חתומים הקאן צ’להאנולו הטורקי, ששלח בדקה ה-11 טיל לחיבורים של גלזר בעיטה חופשית נהדרת, זה המשיך בדקה ה-59 עם מרקו ארנאוטוביץ’ שגלגל מקרוב בזכות בישול מדוד של מהדי טארמי, ובדקה ה-71 האיראני השלים בישול שני, הפעם ללאוטרו מרטינס. בדקה ה-81 – אחרי הכשלה ברחבה על מרטינס, דווקא החלוץ שהגיע בקיץ מפורטו היה זה שניגש לנקודה הלבנה והוסיף שער לערב המצוין שלו, כשהכניע את הישראלי בפנדל שקבע את תוצאת המשחק בסן-סירו – והפך לשחק המצטיין של אופ"א במשחק.
2 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
"לא יכולתי להגיב טוב יותר". גלזר
(צילום: Gabriel BOUYS / AFP)
2 צפייה בגלריה
מהדי טרמי חוגג עם לאוטרו מרטינס
מהדי טרמי חוגג עם לאוטרו מרטינס
מהדי טארמי חוגג עם לאוטרו מרטינס
(צילום: Gabriel BOUYS / AFP)
ב"ספורט מדיאסט" האיטלקי התקשו להתעלם מהתזמון וההקשר הלאומי: "ביום שנורו טילים על ישראל – האיראני כבש לשערו של הישראלי". עוד נכתב שם: "כמה שעות קודם לכן, טילים שוגרו מטהראן לעבר תל אביב וירושלים וגרמו לחששות בכל העולם. קשה לדמיין שלפחות לרגע, החלוץ והשוער לא חשבו על צירוף המקרים יוצא הדופן. עבור גלזר, זה יום שהוא ישמח לשכוח, מבחינה ספורטיבית".
ברשתות החברתיות כמובן התקשו גולשים להתעלם מהאירוע וניצלו את המשחק לשלוח עקיצות אל עבר ישראל. "הגול של טארמי, הוא 90 אחוז מהנזק שעשתה אמול איראן לנתניהו". צייצן אחר חגג בקריצה: "טארמי האיראני הפך לאיש המשחק עם שער ושני בישולים – והיה שם גם שחקן ישראלי".
יש לציין כי החלוץ נחשב למבקר של המשטר באיראן. לאחר שמפגינים הוצאו להורג במדינה השיעית-איסלאמית, הוא כתב: "אי אפשר לעשות צדק בחבל. איזו חברה תמצא שלום עם כל יום מתקיימים בה שפיכות דמים והוצאות להורג". מצד שני, לפני מספר שנים הוא גם שיתף פוסט המייחל להשמדת ישראל.
ובחזרה למשחק עצמו. גלזר עצמו לאחר שריקת הסיום: "לא יכול להיות שאנחנו מפסידים 4:0. רוב השערים הגיעו אחרי הטעויות האישיות שלנו. אבל, כידוע, טעויות הן חלק מהמשחק, הכל חלק מהכדורגל. אני חושב ששיחקנו טוב עד השער השני שספגנו, הצלחנו ליצור הזדמנויות. נראה מה יקרה בהמשך".
למרות הטעויות הגדולות של הגנת הכוכב האדום, ב"אינפורמר" הסרבי לא חסכו ביקורת מהשוער: "גלזר של אחרי הפציעה לא דומה לגלזר של אחרי הפציעה. משהו אחר לגמרי. זאת הפעם השנייה ברציפות שהוא מקבל שער מבעיטות חופשיות".
גלזר אמר להגנתו: "בבעיטה החופשית שספגתי נגד בנפיקה יכולתי להגיב יותר טוב, אבל הפעם לא ראיתי את הכדור. זאת הייתה בעיטה מושלמת, היה קשה מאוד לעשות משהו נגדה. אי אפשר לעצור כל בעיטה חופשית".