מכבי חיפה הפסידה אתמול (שבת) לא רק את משחקה הביתי למכבי ת"א, אלא ככל הנראה גם את האליפות. הירוקים נוצחו 1:0 ורחוקים כעת 8 נקודות מהמוליכה, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה בליגת העל.
המאמן מסאי דגו ספג לא מעט ביקורת בסיום, בעיקר על המערך. דגו החליט במפתיע לספסל את שון גולדברג והעלה ב-11 את ענאן חלאילי, שלא שיחק חוד והיה חלש. נכון, חיפה הייתה לא פחות טובה ממכבי ת"א בלא מעט רגעים במשחק, אך זה לא הספיק אפילו לשער זכות אחד.
3 צפייה בגלריה
רפאלוב
רפאלוב
רפאלוב מאוכזב בסיום המשחק, אתמול
(צילום: עוז מועלם)
דגו: "משחק ההתקפה שלנו היה פחות טוב"
(באדיבות ONE)
הירוקים יש לציין כבר השלימו עם איבוד האליפות. "הפסדנו את התואר לקבוצה טובה מאיתנו", אמר גורם בחיפה שהוסיף: "העונה הזו מכבי ת"א הייתה עדיפה עלינו והתואר בו הם יזכו הגיע להם בצדק. נתראה בעונה הבאה".
מלבד דגו, האש הופנתה גם לעבדולאי סק שגרם לפנדל אותו ערן זהבי תרגם ליתרון. הבלם הציג יכולת חלשה שלא אפיינה אותו העונה.
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה מכבי ת"א
מכבי חיפה מכבי ת"א
ספג ביקורת. דגו
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
לורנצו שימיץ'
לורנצו שימיץ'
יעזוב בקיץ? שימיץ'
(צילום: עוז מועלם)
ללא קשר להפסד אתמול, ברק בכר, שיחליף את דגו בקיץ, כבר עובד בשקט לצידו של גל אלברמן וצפוי להעלות הילוך בנוגע להכנות לעונה הבאה. נראה כי הירוקים בחיפושים אחר זרים כאשר קשר התקפי יגיע על חשבונו של צ'ארון שרי, שיישאר בהולנד. לורנצו שימיץ' צפוי שלא להמשיך, מי שכן יישארו יהיו דניאל סונדגרן ופייר קורנו שזוכים להערכה גדולה מאוד אצל בכר.
עומר אצילי, שגיב יחזקאל וגם לירן סרדל נמצאים ברשימה של בכר לעונה הבאה בגזרת הישראלים. מאור לוי, הכוכב הבלתי מעורער של מכבי פ"ת שכבש גם אתמול צמד ב-1:4 על הפועל פ"ת בדרבי, יחזור מהשאלה ויפתח את העונה עם הירוקים.