כחודש לאחר חגיגות העלייה לליגת העל וכשהקבוצה כבר עמוק בהכנות לעונה הבאה, חתם עופר טסלפפה על חוזהו החדש בהפועל פ"ת. המאמן סיכם את תנאיו לעונה נוספת, וכצפוי, ידריך את הקבוצה גם בליגה הבכירה.
טסלפפה יפתח את העונה השלישית שלו כמאמן הפועל פ"ת, אחרי שנתיים בהן הוליך את הקבוצה לפלייאוף העליון של הליגה הלאומית ובעונה שחלפה גם לליגת העל, לאחר שמונה עונות בליגת המשנה.
2 צפייה בגלריה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
כצפוי. טסלפפה ימשיך להוביל
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
(צילום: באדיבות המועדון)
"להוביל את הפועל פתח תקוה בליגת העל זה רגע שיא בקריירה שלי כמאמן", אמר טסלפפה בעקבות החתימה. "בשנתיים שאני פה אני מרגיש שהפכתי לחלק מהמועדון האדיר הזה ועכשיו המשימה שלנו היא להמשיך את תהליך ההתקדמות ולתקוע יתד בליגת העל. אני מודה לצוות היקר שעובד איתי, לאבי יחיאל ולחברי קבוצת הניהול על הדרך המשותפת שבנינו פה בשנתיים האחרונות ולאוהדים הנהדרים שלנו על התמיכה. מחכה לפגוש אתכם שוב ביציעים".
נכון לשבוע האריכה הקבוצה לעונה הבאה את חוזיהם של הבלם דג'ימי אלכסיס והמגן דרור ניר. רז שטיין, מתן פלג, עידן ורד, מתן גושה, אופק אושר, רן וטורי, בר נאווי, רן חספיה ועומר כץ מחזיקים חוזה לעונה נוספת וצפויים להמשיך. ברשימת החיזוק נמצא נכון לעכשיו הקשר ריצ'רד בואטנג ממכבי בני ריינה.