עסקת הפועל ת"א קרובה לחתימה סופית, זאת לאחר שראש קבוצת הבעליות שלה דיוויד מינצברג העביר בימים האחרונים 2 מיליון דולר לחשבון הנאמנות שמיועד לסוגיית חובות העבר, כחלק מהליך הבוררות מול הבעלים לשעבר מאיר תושב.
על פי גורמים המקורבים לעסקה, הבעלים הפוטנציאל אמדומד ספרא ומינצברג נמצאים בשלבים האחרונים של עסקת מכירת הפועל ת"א, כשטיוטות החוזה הסופיות כבר הוחלפו בין עורכי הדין על מנת לסגור את הפרטים האחרונים.
1 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
ממש בקרוב. מינצברג
(צילום: יריב כץ)
בהפועל ת"א מקווים כי סאגת העברת הבעלות תיסגר סופית עד שבוע הבא, זאת מאחר ואי הוודאות מקשה על בניית הסגל לקראת השנה בליגה הלאומית. "אנחנו ממש בשלבי הסיום", הבהירו הגורמים שמנהלים את המגעים המשפטיים בין ספרא למינצברג. אם הצדדים לא יגיעו לסיכום סופי עד לשבוע הבא, הבעלים של קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א עופר ינאי, שכפי שפורסם ב-ynet מתעניין אף הוא ברכישת המועדון, צפוי להתחיל במגעים.
הפועל ת"א תצא למחנה אימונים בפולין ותקיים במהלכו שלושה משחקי אימון מול קבוצות המילואים של האלופה יגלוניה ביאליסטוק, לך פוזנאן וזניץ' פרושקוב.
אחרי ההחתמה של רוי קורין ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה ומכבי פ"ת, בקבוצה מעוניינים להמשיך להתחזק בשחקנים נוספים (עם דגש על שלושה זרים), לצד הציפייה לקיצוצים מצד השחקנים בעלי השכר הגובה.
מסאי דגו פותח הכל בריאיון מיוחד
(באדיבות ONE)