אחרי ה-2:2 מול בני ריינה במחזור האחרון, מכבי חיפה תרצה מחר (שבת, 19:15) לשוב למסלול הניצחונות בליגת העל - כשתתארח בנתניה אצל עירוני קריית שמונה.
המאמן ברק בכר, שקבוצתו תעלה לכר הדשא גם ביום שלישי מול בית"ר ירושלים במשחק השלמה, לא מזלזל לרגע בקריית שמונה. הוא צפוי להעניק לדולב חזיזה את חולצת ההרכב על פני מתיאס נהואל בעקבות היכולת הנהדרת של שחקן הכנף באימונים האחרונים.
2 צפייה בגלריה
אימון מכבי חיפה
אימון מכבי חיפה
יחזרו למסלול הניצחונות? שחקני מכבי חיפה
(צילום: יאיר שגיא)
חיפה תחסר את עבדולאי סק ושון גולדברג הפצועים, כאשר אולכסנדר סירוטה ופדראו יפתחו כצמד הבלמים. עילי פיינגולד ו-ויטאל אנסימבה יתופקדו באגפים ומשמעות הדבר שבכר ישוב ל-4-3-3 המוכר והאהוב עליו במיוחד.
"קריית שמונה קבוצה איכותית וזה לא יהיה טיול. אנחנו צריכים לבוא מוכנים ודרוכים כדי לחזור עם שלוש הנקודות", אמר שחקן בקבוצה. 6,000 אוהדים בירוק הבטיחו את מקומם מחר ושוב הקבוצה תרגיש בבית במשחק חוץ.
2 צפייה בגלריה
בכר
בכר
יחזור למערך המוכר. בכר
(צילום: יאיר שגיא)
מהעבר השני, קריית שמונה, לה ניצחון בודד ושלושה הפסדים, קיוותה לפתיחת עונה אחרת לגמרי. החלוץ סטפאן אלפרדו נפצע באימון ביום רביעי ושיתופו מחר מוטל בספק גדול.
המאמן שי ברדה אמר לקראת המשחק: "מכבי חיפה קבוצה עם יכולות בלתי נגמרות. יהיה מאוד מאתגר, זכות שלנו שאנחנו משחקים בליגה של הגדולים. קריית שמונה קבוצה טובה שדברים כן יתחברו. אני מאמין בנו".