הקבוצות שלא משחקות באירופה הביעו עד כה מחאה ואיימו לנקוט בצעדים, ויש קבוצה אחת שכבר עברה למעשים. למרות האיסור מצד משרד הבריאות לקיים אימוני כדורגל, התאמנה היום (שני) מ.ס אשדוד במגרש "המכללה" בעיר.
אשדוד הייתה אחת הקבוצות שהצטרפה ליוזמה של משה חוגג להקים את "ליגת המנותקים", וכעת חזרה לפעילות מבלי שניתן לכך אישור. כידוע, רק למועדונים המשתתפים במפעלים האירופיים מותר להתאמן - ובארץ יש רק שניים כאלו: הפועל באר שבע ומכבי תל אביב שהעפילו לשלב הבתים של הליגה האירופית.
1 צפייה בגלריה
בן שמעון על הקווים
בן שמעון על הקווים
השחקנים נשלחו הביתה אחרי חצי שעה. רן בן שמעון
(צילום: אבי רוקח)
"האימונים לא נעשו בצורה מועדת לפורענות וזה נועד בעיקר לדאוג לשמירת הכושר של כל השחקנים", אמר גורם בקבוצה. לא כל השחקנים התאמנו ביחד, אלא שני שחקנים הגיעו בכל פעם למגרש, בדרך כלל כאלו המשחקים באותה עמדה, והתאמנו תחת פיקוחם של רן בן שמעון ומאמן הכושר אהוד בן שושן. כל שני שחקנים שהגיעו שוחררו כעבור חצי שעה של אימון והונחו לעזוב מיד לביתם מבלי לשהות במקום ומבלי להתקלח בו.
מאשדוד נמסר: "חזרנו לאימונים היום בקפסולות כפי שכתבנו בהודעה על ההרשמה לליגה האירופאית מנותקים".
דובר מינהלת הליגה, קובי ברדה, הגיב: "על פי הנחיות רשות המדינה, אסור למי שלא פועל במסגרת בינלאומית להתאמן. האימון מהווה עבירה על החוק. אנו פועלים במרץ מול משרד הבריאות והספורט להחזרת האימונים בשלב הראשון. אנו רואים בחומרה רבה כל הפרה של הנחיות רשויות המדינה ונבדוק את המקרה. אם אכן יתברר כי מ.ס אשדוד פעלו שלא במסגרת ההנחיות, נפעיל את הסנקציות העומדות לרשותנו".