שביעות רצון והכי חשוב - לא מעט אמונה במכבי חיפה לאחר ה-1:4 הגדול אתמול (שבת) על הפועל באר-שבע שהשאיר אותה בתמונת האליפות.
אומנם הסטטוס קוו בצמרת ליגת העל נותר בעינו, ומכבי ת"א עדיין מחזיקה ביתרון של 7 נקודות בפסגה, אך הירוקים מאמינים שאם ינצחו בששת המשחקים שנותרו על לסיום העונה, כולל בהתמודדות נגד הקבוצה של רובי קין, אז בהחלט יש סיכוי לסגירת הפער ולזכייה באליפות בפעם הרביעית ברציפות.
1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה - הפועל באר-שבע
מכבי חיפה - הפועל באר-שבע
במכבי חיפה חזרו להאמין. רפאלוב וסייף עם דין דוד
(צילום: גיל נחושתן)
דגו:"עבדנו קשה, ניצחון חשוב"
(ONE)
"סיפור האליפות ממש לא גמור", אמר שחקן בקבוצה. "מה שמעודד יותר מכל דבר זה היכולת שאנחנו מציגים. אנחנו משתפרים ונראים טוב יותר וזה מאוד חשוב. נמשיך להילחם, לנצח ולהשתפר כל עוד יש סיכוי".
דין דוד, שכבש צמד, הציג יכולת נהדרת וחזר לעניינים לאחר פציעה לא קלה שעבר. גם עילאי חג'ג', שפתח בהרכב על חשבונו של ענאן חלאילי הפצוע, היה מהמצטיינים בירוק ובקבוצה מאוד שמחים שהוא נראה כך לאחר היעדרות לא קצרה.
קפטן הקבוצה ליאור רפאלוב זכה לשבחים גדולים מאוד על היכולת שלו אתמול. הקשר הוותיק נראה פעלתן מאוד והיכולת שלו שימחה את הצוות המקצועי. אם היה משהו שהכעיס את אנשי המועדון זה הכרטיס צהוב המיותר שספג פייר קורנו שיגרום לו להחמיץ את הדרבי במחזור הבא.