"אם אוסקר גלוך לא יפתח נגד איטליה, זה יהיה מוזר. הוא השחקן הכי מוכשר שלנו. לא יכול להיות שרן בן שמעון יוותר עליו". אחרי שלא תורגל באימון המסכם בהרכב לקראת משחקה הערב (שני, 21:45) של ישראל בבודפשט בליגת האומות, חבריו לנבחרת של קשר רד בול זלצבורג הופתעו מאוד מהסיטואציה.
גלוך סיפק מחצית ראשונה סבירה מול בלגיה בהפסד 3:1 ובשנייה היה חלש כמו יותר חבריו לנבחרת, אבל בזמן שמנור סולומון הוא באנקר בהרכב של בן שמעון, המאמן הלאומי עשוי להוריד את קשר זלצבורג לספסל ולפתוח ב-11 עם גבי קניקובסקי.
1 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
גלוך בשישי האחרון מול בלגיה
(צילום: AP Photo/Denes Erdos)
צפו: שחקני נבחרת ישראל באימון
(באדיבות ONE)

באיטליה מיישרים קו עם הפרסום ב-ynet מאוקטובר האחרון לפיו ישנו מעקב אחרי גלוך מצד האלופה האיטלקית אינטר, אולם נראה כי הקשר מכוון לעבור בינואר או בקיץ לליגה הגרמנית, בה קבוצות צמרת כמו לברקוזן ולייפציג עוקבות אחריו.
שישה שחקני מכבי ת"א צפויים לפתוח הערב בהרכב נגד איטליה: דור פרץ, שיענוד את סרט הקפטן, שגיב יחזקאל, רוי רביבו, רז שלמה, עידן נחמיאס וקניקובסקי. מי שימשיך לקבל קרדיט בהתקפה לצד סולומון הוא חלוץ סאן ז'ילואז, ענאן חלאילי, כשלצד שני אלה יפתח הפעם ליאל עבדה.
"אסור לנו להתבטל כמו במחצית השנייה נגד בלגיה, לא הצלחנו לצאת מהרחבה", אמר אחד השחקנים לקראת המשחק מול איטליה. "ועוד מול מי שניצחה בפריז את נבחרת צרפת ביום שישי האחרון".
פורסם לראשונה: 06:00, 09.09.24