ברדה: "עושים מזבוב פיל, ככה רמזי חוגג"
(באדיבות ONE)
לאחר שפתחה את משחקיה בליגת העל עם ניצחון גדול, 0:5 על בית"ר ירושלים, נערכת הפועל באר-שבע למשחקה השני השבוע בליגה, מחר (רביעי, 19:45) נגד מ.ס אשדוד באצטדיון טוטו טרנר. לאחריו, כבר בשבת, תארח הקבוצה את מכבי חיפה לקרב המסקרן ביותר עד עתה בליגת העל.
גם הפעם צפוי מאמן באר-שבע, אליניב ברדה, להמשיך ברוטציה הרחבה ולחלק עומסים בין שחקניו. הקפטן מיגל ויטור, שנפצע בניצחון על קראיובה בפלייאוף הקונפרנס ליג, צפוי להיעדר גם נגד אשדוד. לא מן הנמנע שלראשונה העונה ייכלל בסגל רועי גורדנה שעבר הליך שיקום ללא ניתוח בעקבות פציעה ברצועת הברך של ברכו.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
"נצטרך לבוא מוכנים". ברדה
(צילום: טל שחר)
ברדה אמר לקראת ההתמודדות נגד אשדוד: "כל משחק הוא אחר, כל יריבה היא אחרת. הכי חשוב שהשחקנים יהיו חדורי מטרה ונחושים לפני כל משחק. נצטרך לבוא הכי מוכנים ולעבוד קשה. באר-שבע לא ניצחה את אשדוד הרבה זמן. מבחינתנו זה יוסיף לנו לאתגר ולרצון לנצח את המשחק. משחק ראשון בטרנר ונרצה לתת תצוגה טובה לאוהדים בבית".
ברדה התייחס למעבר אפשרי של חאתם אל-חמיד למכבי חיפה ולא שלל על הסף מעבר כזה: "אני לא יודע איך לענות על זה, כי אף אחד לא פנה אלינו לגביו. אם יפנו אלנו נדבר כמו שאם יפנו לגבי כל שחקן. כרגע אין שום הצעה עליו".
2 צפייה בגלריה
אלחמיד
אלחמיד
כרגע אין הצעה לגביו. אל-חמיד
(צילום: עוז מועלם)
שי אליאס, הרכש שהגיע הקיץ מהפועל ת"א ופתח בהרכב בשני המשחקים האחרונים, הוסיף: "הביאו אותי לבאר-שבע כדי לשחק טוב. אני עושה הכי טוב שאני יכול. בבאר-שבע המטרות אחרות מאלו שהיו לי. כאן רוצים להתמודד על כל התארים. זה שינוי. אני מאוד מאמין ביכולת שלי. זה טוב שיש תחרות. בליגה, כשאתה רץ עד הסוף, שלוש הנקודות נגד אשדוד הן בדיוק כמו הנקודות נגד מכבי חיפה".
"על הנייר נראה שיש העונה פערים גדולים בין קבוצות הליגה, אבל לא חושב שזה יהיה ככה בהמשך העונה", המשיך אליאס. "היריבות ילמדו ויהיו משחקים צמודים. שלוש הקבוצות הגדולות רכשו שחקנים טובים, אבל המשחקים יהיו מאוד קשים בהמשך".
בקרב אוהדי באר-שבע קיימת היענות רבה ללוות את קבוצתם למשחק החוץ הראשון בשלב הבתים של הקונפרנס ליג נגד אוסטריה וינה ב-8 בספטמבר וההערכה היא שמעל 500 אוהדים אדומים יהיו במשחק.