אחד מהשחקנים המרכזיים של בית"ר ירושלים בעונה שעברה, יון ניקואלסקו, חתם היום (שני) בהירנביין, שתשלם עליו 1.3 מיליון אירו. הקבוצה הסלובקית דונאיסקה סטרדה תקבל 20 אחוז מהסכום, כך שלבית"ר יישארו כמיליון אירו. השחקן בן ה-24 צפוי להשתכר כ-300 אלף אירו לעונה.
"אני רוצה להודות מעומק ליבי למשפחת בית"ר ירושלים", כתב החלוץ המולדובי בחשבון האינסטגרם שלו. "היינו ביחד רק עונה אחת, אבל הרגשתי כאילו אני חלק מהקבוצה כבר שנים ארוכות. לעולם לא אשכח את האהבה שקיבלתי, יום יבוא ואחזור. אני מאחל לכם רק טוב, יאללה בית"ר".
1 צפייה בגלריה
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר נפרדו מהחלוץ: "ניקו היה דוגמה לצעירים ולמבוגרים, מעולם לא עבר עבירת משמעת והביא את האופי הווינרי שלו לכל אימון ומשחק. גם בחדר ההלבשה הוא היה אחד השחקנים המצחיקים והסוחפים ביותר, והיה מהשחקנים האהובים בסגל. מועדון הכדורגל בית"ר "גשם" ירושלים מאחל בהצלחה לאחד השחקנים הצבעוניים, הדומיננטיים והאהובים שנחתו פה בשנים האחרונות, ונפרדים במילים שלו עצמו – זה לא שלום, אלא להתראות בעתיד".
בעונה שעברה, הראשונה שלו בבית"ר ירושלים, כבש ניקולאסקו 15 שערים והוסיף שישה בישולים והפך לאחד משחקני הרכש המפתיעים בליגת העל. ביוני הוא כבש צמד בניצחון של מולדובה על פולין 2:3, ובכך שיפר את מאזנו ל-12 שערים במדי נבחרתו והפך למלך השערים שלה בכל הזמנים, לאחר שעקף את מאמנו סרגיי קלשצ’נקו, אקס מכבי חיפה, הפועל ת”א, בית”ר ירושלים ובני יהודה.