מכבי ת"א חולמת על סנסציה. בכל זאת, מעטים, אם בכלל, העניקו לה סיכוי לעבור את ניס וכעת היא רחוקה 90 דקות מעלייה לשלב הבתים של הקונפרנס-ליג. הצהובים, עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון בבלומפילד, יתארחו מחר (חמישי, 21:00) אצל היריבה הצרפתית, בתקווה שהניצחון המינימלי בשבוע שעבר יספיק.
"אנחנו יודעים נגד מי אנחנו משחקים, עברנו משחק אחד, מחר יהיה המשחק השני", אמר מאמן מכבי ת"א, ולדימיר איביץ', במסיבת העיתונאים. "שתי הקבוצות שיחקו בליגה, לשתי הקבוצות יש סגלים רחבים. אנחנו הענקנו מנוחה לחלק מהשחקנים, גם הם. ברור שאנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שאפשר, ניתן את המיטב שלנו כדי להשיג תוצאה שתעניק לנו את הכרטיס לשלב הבתים".
2 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
מוכן למשחק קשה. איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
כשנשאל איך הוא רואה את סיכויי העלייה, סיפר המאמן: "הסיכויים הם 50:50. ניצחנו את המשחק הראשון, זה היה משחק קשה מאוד, שתי הקבוצות יצרו מצבים. ניס הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ויצרה הזדמנויות. במחצית השנייה אנחנו היינו טובים יותר, כבשנו ואולי היינו יכולים לכבוש שער או שניים נוספים".
"הכל תלוי בהרבה דברים, איך נפתח את המשחק, אם נצבור ביטחון, איך ננצל אותו, איך ננצל שטחים", סיכם איביץ'. "הרבה דברים יהיו שונים לעומת המשחק הראשון, אבל אנחנו חייבים להיות מוכנים להסתגל מהר ככל האפשר ולשחק את המשחק שלנו".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים בסיום המשחק
שחקני מכבי ת"א חוגגים בסיום המשחק
שחקני מכבי ת"א חוגגים בשבוע שעבר מול ניס
(צילום: נדב אבס)
הקפטן שרן ייני: "כמובן שאנחנו מצפים למשחק קשה. היריבה איכותית מאוד, הרגשנו אותה גם במשחק הראשון. הם משחקים בבית, אנחנו מכבדים אותם מאוד, אבל מאמינים בעצמנו ומגיעים למשחק עם אומץ".