במכבי חיפה סיכמו באכזבה גדולה את התיקו 1:1 אתמול נגד בית"ר ירושלים, והמאמן מסאי דגו ספג את מירב הביקורת על ההחלטה לפתוח במערך זהיר. בעקבות התוצאה, הפער מהמובילה מכבי ת"א צמח לשש נקודות.
שואו ומחמוד ג'אבר לא היו במיטבם, דבר שהעלה סימני שאלה לגבי ההחלטה של דגו לפתוח עם ליאור רפאלוב על הספסל. גם החלוץ פרנצדי פיירו התקשה למצוא את עצמו בהתקפה, אף שכבש בסופו של דבר את שער השוויון. יש לציין כי הירוקים הגיעו למשחק בסגל חסר: לדולב חזיזה, שנעדר כבר תקופה ממושכת, הצטרפו שון גולדברג ועלי מוחמד הפצועים.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה בית"ר ירושלים מסאי דגו
מכבי חיפה בית"ר ירושלים מסאי דגו
"ראיתי שחקנים עם אנרגיות". דגו
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה בית"ר ירושלים
מכבי חיפה בית"ר ירושלים
רחוק מהיכולת הרגילה שלו. צ'ארון שרי מול ליאון מזרחי
(צילום: עוז מועלם)
דגו: "יש משחקים שפחות הולך, ממשיכים הלאה"
(צילום: ONE)
"ראיתי שחקנים עם אנרגיות, הגענו להרבה מצבים ולא כבשנו. בסוף זה יתפוצץ, אנחנו בדרך הנכונה", אמר דגו אחרי המשחק. "אני חושב שהייתי צריך לפתוח עם שואו. הגענו למצבים ולא כבשנו. חבל, כי הפגנו עליונות על בית"ר. לגבי הסגל, בינואר נתחזק בעוד שחקנים".
הקפטן צ'ארון שרי, שהיה בימים האחרונים עם משפחתו בהולנד וחזר רק לאימון המסכם, היה רחוק מלהזכיר את היכולת הרגילה שלו. מנגד, מי שזכה לשבחים גדולים הוא ענאן חלאילי, שרק אתמול חתם על חוזה חדש עד סוף 2027.
שחקן בקבוצה אמר: "התוצאה מאכזבת מאוד, כי שלטנו במשחק באופן מוחלט. יש לנו בעיה עם הרגל המסיימת וצריך לעבוד על זה. ענאן? הוא כוכב כדורגל, וכולם רואים את זה. אין ספק שיגיע לרמות הגבוהות ביותר".
בחיפה מייחסים חשיבות גדולה למשחק מול פנאתינייקוס ביום חמישי, שינעל את שלב הבתים של הליגה האירופית. ניצחון יעניק לקבוצה את המקום השלישי, שיבטיח לה את המשך העונה האירופית עם מעבר לשלב הפלייאוף של הקונפרנס-ליג. במועדון מאמינים שאפשר לנצח באתונה, במיוחד לאור הציפייה שגולדברג ומוחמד יהיו כשירים ויחזרו להרכב.