אחרי שני הפסדים רצופים תנסה הערב (חמישי, 20:15) מכבי נתניה לשוב למסלול הניצחונות במפגש מול הפועל כדי לנסות להשיג בכל זאת את המקום הראשון בפלייאוף התחתון המטרה שאותה הציבה לעצמה בתחילת הסיבוב.
לאור היכולת המאכזבת של השחקנים בהפסד במחזור האחרון לבני יהודה המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה מתכוונים לבצע שינויים בהרכב. השחקנים עודכנו בכך באסיפה שבה הביע הצוות המקצועי אכזבה מהיכולת והריפיון לאחרונה: "זאת לא היכולת שאנחנו מצפים לקבל מכם ואין סיבה לחפש תירוצים כמו שיש הצערת סגל. מי שמקבל את חולצת ההרכב - סימן שהוא ראוי לה". באותו עניין, הוסיף גורם במועדון: "כבר אמרנו שמי שלא יפגין מחויבות לא ישחק. יש פה מספיק שחקנים צעירים ורעבים שאפשר לתת להם את הקרדיט".
3 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
דראפיץ' וברדה. לא מרוצים ויערכו שינויים
(צילום: ראובן שוורץ)
במסגרת השינויים הערב צמד הזרים לזאר שירקוביץ' וזלאטן שחוביץ' צפויים לפתוח. לא מן הנמנע שהקפטן אלמוג כהן שחזר במחזור האחרון מהרחקה ימתין להזדמנות שלו מהספסל. הסיבה העיקרית לכך היא הרצון למנוע ממנו עומס וסכנה בפציעה אחרי תקופה ארוכה ללא כדורגל. וכמוהו גם טים הויבך, אביב אברהם ויונס מלדה. מי שייעדרו מהסגל הם ויקי כחלון הפצוע וכארם ג'אבר המורחק.

שחקני חדרה במבחן

בהפועל חדרה הבהירו לשחקני הקבוצה שהם "ייבחנו" עד תום העונה לקראת בניית הסגל בעונה הבאה וההחלטה מי יוחתם על חוזה חדש.
3 צפייה בגלריה
עדי טבצ'ניק
עדי טבצ'ניק
טבצ'ניק. זוכה לאמון מלא
(צילום: גיל נחושתן)

בקבוצה מקווים לרשום ניצחון בכורה בפלייאוף התחתון כשהמטרה הסופית זהה לזו של נתניה - המקום השביעי והראשון בפלייאוף התחתון. המאמן שרון מימר קיים שיחה עם שחקניו בה החמיא להם על שינוי הגישה במשחק האחרון מול הפועל כפ"ס (0:0) וביקש מהם להמשיך להשתפר על מנת לסיים את העונה בצורה מכובדת.
3 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
מימר. רוצה שיפור בחלק ההתקפי
(צילום: ראובן שוורץ)
מימר יחסר את הקפטן מנשה זלקה ואת ג'ורג' פוצ'יבה (צהובים) ואת וויסאם רבאח שסובל מפציעה במפשעה. בלם קבוצת הנוער דן לוגסי שנכלל בסגל במשחק האחרון מול הפועל כפ"ס ואף קיבל מספר דקות לקראת הסיום, עשוי לפתוח לראשונה בהרכב. מי שימשיך לעמוד בין הקורות במקומו של אוסטין אג'ידה הוא השוער הצעיר עדי טבצ'ניק, שזכה למחמאות במשחק האחרון ובחדרה מלאי אמון בו.
המאמן מימר אמר לקראת המשחק הערב: "אנחנו באים במטרה להמשיך את המחויבות ההגנתית מהמשחק האחרון ולייצר פעולות יותר איכותיות בהתקפה כדי להשיג תוצאה טובה. אנחנו משחקים מול קבוצה עם שחקנים איכותיים ומאומנים. נמשיך גם לשלב שחקנים צעירים שיהוו את העתיד של המועדון".