מכבי תל אביב תעלה הערב (שני, 21:00) למשחק החשוב מול מכבי חיפה ומספר שחקנים מקווים שהמאמן יורגוס דוניס יבחר במערך התקפי. "אנחנו מקווים שדוניס יפתח עם מספיק כלים התקפיים ולא שוב עם הרכב הגנתי בליגה, כי אחרת לא נהנה ויהיה קשה לנצח", אמר אחד מהם.
האלופה עדיין לא ניצחה העונה בליגה ומדובר בפתיחה הגרועה ביותר שלה מזה 13 שנה עם שתי נקודות מתוך תשע. דוניס ספג ביקורת על ההחלטה לפתוח עם שלושה בלמים ועשוי לבחור במערך אחר מול הירוקים.
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב חוגגת
מכבי תל אביב חוגגת
מחפשת ניצחון ליגה ראשון העונה. מכבי ת"א
(צילום: רויטרס)
מבחינת דוניס, המשחק מול חיפה הוגדר ככזה הנמצא בעדיפות עליונה, ולכן בליגה האירופית בטורקיה נגד סיבאספור בחר היווני לתת מנוחה לשחקני מפתח כמו יונתן כהן, אייל גולסה ואנריק סאבוריט שלא פתחו ב-11. השחקנים ייצאו היום בצהריים מקרית שלום למלון בחיפה, ממנו יגיעו הערב למגרש בסמי עופר.
דוניס לא תרגל הרכב באימון המסכם ומתלבט האם לפתוח שוב עם שלושה בלמים, או להסתפק הפעם בהרננדס ואיתן טיבי בלבד. ביומיים האחרונים דוניס תרגל כמה אפשרויות, אחת מהן אפילו עם שרן ייני כמגן ימני. נראה כי השלישיה בקישור תכלול את דור פרץ, דן גלזר וגולסה.
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
הגנתי או התקפי? דוניס
(צילום: עוז מועלם)
בחלק ההתקפי עשויים לפתוח דן ביטון ויונתן כהן. ניק בלקמן צפוי לפתוח בחוד למרות שהציג לאחרונה יכולת חלשה. חלוץ הרכש אלכסנדר פשיץ' ישתלב ככל הנראה במהלך המשחק.
אחרי שיותר מ-1,000 אוהדים הגיעו אתמול לקריית שלום למרות האיסור על כך, במינהלת זעמו והעבירו מסר: "בהתקהלות הבאה נתחיל בקנסות". במשרד הבריאות אף הזהירו כי יפסיקו את המשחקים במקרה שהדבר יחזור על עצמו.