סוף טוב, הכל טוב: מוחמד אבו פאני חתם בצהריים (שלישי) על חוזה לחמש שנים נוספות במכבי חיפה, ויהיה בסגל הערב (17:30) למשחק מול פיינורד.
כזכור, הקשר סירב פעם אחר פעם להצעה להאריך את חוזהו במועדון, שהיה עתיד להסתיים בתום העונה, וטען כי הסכומים שמציעים לו נמוכים מאוד, והוא גם מעוניין בסעיף שחרור לאירופה.
2 צפייה בגלריה
אבו פאני חוגג
אבו פאני חוגג
אבו פאני חוגג
(צילום: גיל נחושתן)
בחיפה ממש לא אהבו את הסחבת עם אבו פאני, והחליטו שלא יהיה בסגל בשני המחזורים הראשונים של העונה בליגה נגד הפועל חדרה ובני סכנין. אתמול חל מפנה במשא ומתן כאשר דודו דהאן החל לייצג את אבו פאני, והיום כאמור נסגרה סופית העסקה.

חשש בנוגע לאצילי

האם מכבי חיפה תפתח את דרכה בשלב הבתים של הליגה האזורית מול פיינורד ללא אחד השחקנים הטובים ביותר שלה? עומר אצילי סובל מדלקת בגיד הקרסול ונמצא בספק להתמודדות.
אצילי התעורר הבוקר עם כאבים בכף הרגל ונשלח לצילום בבית החולים על מנת לשלול שבר. בצילום לא נראה שבר, אבל התגלה כי הקשר סובל מדלקת בגיד ולכן הוא בספק למשחק הערב. אצילי יעבור טיפולים ויערוך מבחן כשירות לפני פיינורד.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, אצילי היה זה שסידר לירוקים ניצחון בכורה בליגה במחזור האחרון, אחרי שכבש צמד דרמטי, כולל שער בתוספת הזמן מול בני סכנין (1:2).
גם שיתופו של מוחמד אבו פאני עדיין בספק, אחרי שהקשר, שהספיק למנות את דודו דהאן כסוכנו, עדיין לא הגיע להבנות עם המועדון על הארכת החוזה שלו שמסתיים בתום העונה הנוכחית.
פורסם לראשונה: 11:32, 14.09.21