במהלך השהות של בעלי הפועל ת"א דיוויד מינצברג בארץ, הוא הבהיר בשיחות סגורות כי הוא מעדיף לאתר מאמן ישראלי, כשאופציה של מאמן זר שנחשפה אתמול ב-ynet, תהיה מבחינתו במקרה של זר שכבר היה בישראל בעבר.
להפועל הגיעו מסרים מצד אוהדי הפועל ת"א המקורבים למאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס שבמקרה ויקבל פניה ממועדון נעוריו, הוא ישקול בחיוב לשוב. בעקבות האירועים אמש בטדי, כשאבוקסיס הגיע למשבר עם האוהדים וההנהלה ועשוי לעזוב לאלתר את הקבוצה, האופציה שלו נלקחת בחשבון.
1 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
(צילום: יריב כץ)
מי שלא רוצה לצרף מאמן בכיר על פי אנשי המועדון הוא מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול שחושש לטענתם כי במקרה כזה, התפקיד שלו יתייתר, ולכן הוא מעדיף מאמן פחות דומיננטי כפי שהיה במקרה של בורחה למה.
למעט שיחות עם מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים שהודיע כי הוא החליט להישאר בהתאחדות לכדורגל, בשוק הישראלי לא היו התפתחוית, כשמרקו בלבול טען כי לא נפגש או קיבל כל פנייה מהמועדון. אוהדים רבים לוחצים את מינצברג להחתים את אבוקסיס באופן מיידי, אולם בהפועל בוחנים אופציות של מאמנים זרים עם דגש על כאלו שאימנו בארץ, אולם מבינים כי מדובר יהיה במשימה קשה מאוד בשל המלחמה, כשכל הקבוצות מתקשות להנחית שחקנים זרים בשלב הזה.
מי שיעמוד על הקווים הוא במשחק מול הפועל חיפה הוא סלים טועמה, שייאלץ להסתדר ללא יהב גורפינקל, שייצא לסין במטרה לסגור שם באחת הקבוצות. אלן אז'בולט יהיה בסגל לקראת המשחק, לאחר שההצעה ממת'רוול הסקוטית נפלה.
במועדון מודעים לכך שנצחון יקרב את הקבוצה לאיזור הפלייאוף העליון, מרחק נקודה אחת בלבד מכניסה אליו בעקבות ההפסדים של ריינה ונתניה, אולם מהצד השני הפסד נוסף הערב והקבוצה תהיה רחוקה מרחק של ארבע נקודות בלבד מירידת ליגה, כשבשבת היא תשחק מול אשדוד שהתקרבה אליה.