יממה לאחר שחטפה 3:0 מבית"ר ירושלים, מכבי נתניה הודיעה היום (חמישי) כי המאמן רן קוז'וך סיים את תפקידו. הקבוצה - שהשקיעה לא מעט בבניית הסגל הקיץ - הפסידה בשני משחקיה האחרונים, וניצחה בסך הכל פעמיים העונה לעומת חמישה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו. היא נמצאת במקום ה-11 עם 9 נקודות בלבד - מאזן זהה לזה של מ.ס אשדוד שמתחת לקו האדום. חיים סילבס, שאימן בתום העונה שעברה את הפועל ת"א, מועמד להחליף את קוז'וך.
בהודעה מטעם המועדון נמסר: "אנו מודים לרן על התקופה בה אימן במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו. עד למינוי מאמן קבוע, הצוות הקיים יעביר את אימוני ומשחקי הקבוצה".
1 צפייה בגלריה
קוז'וך
קוז'וך
שילם את המחיר על פתיחת העונה הרעה. קוז'וך
(צילום: יאיר שגיא )
המאמן עצמו אמר בעקבות הפיטורים: "מודה על הזכות שניתנה לי להיות חלק ממועדון הכדורגל מכבי נתניה היקר לי מאוד, שהיה לי לבית מילדות. על כל הדרך שעברתי, על ההישגים לצד האתגרים, על הזכות לחגוג תואר ראשון אחרי 40 שנה, על העפלה לפלייאוף העליון לגמר גביע המדינה (שהסתיים לצערי לא כפי שתכננו). אני יודע שאני משאיר קבוצה חזקה, מאומנת ומאוחדת.
"אני רוצה להודות לכל בעלי התפקידים שהיו שם בשבילי ותמכו באמונה שלמה. במיוחד לאלמוג כהן ולצוות שלי, על האומץ לבחור יחד איתי בדרך הקשה ועל הדבקות במטרה לייצר קבוצה חזקה, דומיננטית ובעלת זהות משלה. לאייל סגל (אני מודה) על ההזדמנות הגדולה, וכמובן לאוהדים היקרים, לאלה שדאגו לתמוך ולומר מילים טובות וגם לאלה שנתנו ביקורת. אתם תמיד אצלי בלב, יהלומים אחד אחד".
קוז'וך היה עוזרו של בני לם במכבי נתניה וקודם במהלך העונה שעברה לעמדת המאמן הראשי (לראשונה בקריירה לאחר שעבד רק כעוזר מאמן עד לאותו רגע) לאחר שלם פוטר בעקבות פתיחת עונה חלשה. קוז'וך הצליח לייצב את הקבוצה והוביל אותה לפלייאוף העליון, שם סיימה במקום החמישי, וגם לגמר גביע המדינה, שם הפסידה הקבוצה 3:0 לאותה בית"ר ירושלים. בנוסף, הוא זכה עם הקבוצה בגביע הטוטו.