שחקני נבחרת ישראל יחזרו במהלך סוף השבוע הקרוב אל מסגרת הליגות בישראל ובחו"ל, אחרי עוד חלון בינלאומי מאכזב, במהלכו רשמו שתי תבוסות (4:1) נגד נבחרות צרפת ואיטליה. עד כה ספגה החבורה של רן בן שמעון 13 שערי חובה בארבעה משחקים בליגת האומות, כאשר גם בהתקפה היא מתקשה להציג יכולת מעודדת, עם ארבעה שערי זכות בארבעה משחקים.
"זאת לא רק ההגנה - אנחנו לא מצליחים לעשות שום דבר גם בהתקפה", אומר אחד השחקנים הבכירים בנבחרת ישראל. "זה ברור לכולנו שאנחנו משחקים מול הנבחרות הכי טובות באירופה, ואנחנו לא ברמה הזאת, אבל רמת ההתבטלות שלנו במיוחד בחלק ההתקפי, בעיקר נגד איטליה, לא נתפסת. זה הרגיש כאילו שהיינו צריכים להתחבק בכל פעם שעברנו את החצי".
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת איטליה דוידה פראטזי חוגג
שחקן נבחרת איטליה דוידה פראטזי חוגג
דוידה פראטזי חוגג מול ישראל
(Tiziana FABI / AFP)
"בעבר לא התבטלנו גם נגד נבחרות מהרמה הזאת, וגם כאילו יש את התחושה שזה בסדר להתבטל מולן".
עד כמה היכולת ההתקפית דלה, יסגיר הנתון של שבע בעיטות למסגרת בכל ארבעת המשחקים. בנבחרת מבקרים גם את המערך של המאמן רן בן שמעון: "קשה להבין את ההחלטה לשבץ את אלעד מדמון במשחק נגד איטליה, כשהוא מתקשה לשחק עם הגב לשער, ואוסקר גלוך מתענה בעמדה שהוא לא קשור אליה. בכלל, עמדת חלוץ מיותרת בנבחרת ישראל כי לא מגיעים אליה כדורים".
2 צפייה בגלריה
מאמן נבחרת ישראל רן בן שמעון
מאמן נבחרת ישראל רן בן שמעון
יעצור את הסחף? בן שמעון
(Tiziana FABI / AFP)
ובנושא אחר: אחרי שנתיים, וילי רוטנשטיינר חוזר לכדורגל הישראלי, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet. מאמן נבחרת ישראל לשעבר סיכם אמש לשנתיים פלוס אופציה לשנה נוספת וישמש כיועץ חיצוני של ההתאחדות לכדורגל.
רוטנשטיינר, שקיבל לפני שנתיים פיצוי בסך 600 אלף שקל מההתאחדות לכדורגל בעקבות סיום עבודתו, ישמש הפעם כאחד האחראים על שיפור מערך ההדרכה בהתאחדות, כאשר שכרו מוערך בכ-2,000 יורו לחודש. "מדובר באדם שקיבל הרבה כסף רק על מנת שילך", אמר גורם בהתאחדות. "אני מודה שזה מרגיש קצת מוזר לראות אותו חוזר על תקן יועץ".