אחרי שנרשמו בבני יהודה תחושות קשות בשבוע שעבר - בעקבות ההדחה בחצי גמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע והאקס יוסי אבוקסיס - הכתומים ניצלו את הזמן השבוע כדי להרים את השחקנים ולהתאושש מההפסד, במטרה להמשיך ולהתרכז במשחקי הליגה שנותרו עד סיום העונה הנוכחית.
מחר (שני, 19:45) הקבוצה משכונת התקווה תפגוש את מכבי נתניה ותנסה להמשיך את המגמה ממשחק הליגה האחרון בו הביסה את הפועל חדרה 0:5.
2 צפייה בגלריה
שחקני בני יהודה מאוכזבים, ב"ש חוגגת
שחקני בני יהודה מאוכזבים, ב"ש חוגגת
יתאוששו מההדחה?
(צילום: ראובן שוורץ)
הקבוצה אמנם לא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון, אבל עד כה השחקנים היו במוטיבציית שיא במטרה להצליח בגביע המדינה. לאחר שהודחו בחצי הגמר, השחקנים קיבלו תחושה ש"אין בשביל מה לשחק עכשיו". בסביבת המועדון מקווים שסיום הדרך במפעל לא תוביל ל"אווירת סיום עונה", והכתומים ינצלו את הזמן שנותר עד סיום הליגה כדי לשמור על המקום השביעי. הגורמים המקצועיים מצפים לבחון את השחקנים הצעירים בעלי הפוטנציאל לקראת המשך דרכם במועדון בעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
שחקני בני יהודה מאוכזבים לאחר שליפת אדום
שחקני בני יהודה מאוכזבים לאחר שליפת אדום
צפויים שינויים בהרכב בעקבות ההרחקות
(צילום: ראובן שוורץ)
לקראת המפגש מול נתניה, המאמן אלישע לוי צפוי לעשות מספר שינויים בהרכב, זאת לאחר שהשחקנים תאמבי סגס ושי גולן הורחקו במשחק ההדחה. בנוסף אליהם, אבישי כהן המוצהב לא יוכל לקחת חלק במשחק, והחלוץ מוחמד גדיר שמעמדו התערער בקבוצה, לא צפוי לקבל קרדיט בהרכב. מי שיתפוס את מקומו הוא החלוץ הצעיר רועי בן שמעון שחתם לאחרונה לחמש שנים נוספות במועדון.