מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 20:45) את בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש בו יוכלו לצמק את הפער ממכבי חיפה ל-6 נקודות.
"אנחנו מרוצים מהתוצאות", אמר המאמן פטריק ואן לוון. "ההופעות שלנו משתפרות וזו סדרה נחמדה של משחקים שתמיד מראה משהו חדש. זה נראה חיובי, אבל יש עדיין דברים שנרצה לשפר. אנחנו מסתכלים על המשחק הקרוב. השחקנים למדו ממשחקים קודמים והם מוכנים".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון. "ההופעות שלנו משתפרות"
(צילום: ראובן שוורץ)
ההולנדי התייחס גם להפסקת הליגה בעקבות הסגר: "עוד לפני הסגר לוח הזמנים היה עמוס והוא יהיה כזה גם בהמשך, כך שזה בסדר שהשחקנים יתאוששו מעט ויתמקדו באימונים. מבחינתנו, נקבל זמן ארוך יותר לעבוד על שיתוף הפעולה ולהתמקד בביצועים שלנו".
אלכסנדר פשיץ' דיבר על ההתאקלמות במכבי ת"א: "מהיום הראשון כאן הרגשתי בבית. השחקנים עזרו לי מאוד כמו שעוזרים כאן לזרים, אנשים במועדון סייעו וכולם רצו לעזור. אני מרגיש טוב כי אני מכיר טוב יותר את השחקנים ואני מרגיש טוב יותר גם במשחקים ובאימונים".
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
(צילום: עוז מועלם)
על עצירת הליגה: "זו תקופה הזו קשה לכולם. לדעתי, אם אנשים נשארים בבית ולא יכולים לצאת למסעדות או להיות ברחוב, טוב יותר שלפחות יהיה כדורגל בטלוויזיה. אנשים צריכים משהו להיאחז בו".
הסרבי נשאל גם בקשר לחוויות שלו מהדרבי מול הפועל ת"א:"נהניתי, אבל כבר שכחתי איך זה מרגיש לשחק עם אוהדים. קשה להיות שנה בלי אוהדים ובעיניי זה לא דרבי אם אין קהל באצטדיון. ככה הרגשתי במדי הכוכב האדום בסרביה, ואני מרגיש שגם כאן זה דומה".