בכר: "הראש שלי פה, בסוף התוצאות מדברות"
(צילום: באדיבות ONE)
על-פניו ה-1:4 אתמול (שבת) של מכבי חיפה על מכבי נתניה נראה ניצחון קליל, אבל לא כך הדבר. הקבוצה של ברק בכר פיגרה 1:0 עד הדקה ה-56 ונראתה רע, אבל נתניה לא ידעה להעניש והירוקים ביצעו לבסוף את המהפך - בדיוק כמו במשחק בין השתיים בסמי עופר בתחילת העונה.
חיפה שברה אתמול שיא מועדון, שללא ספק מוכיח איזו קבוצה עם אופי ועוצמה היא: זו הייתה הפעם השישית ב-2022/23 שהיא חוזרת מפיגור ומנצחת - יותר מכל עונה אחרת בתולדותיה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
מי תעצור אותם? שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
"אין ספק שרק קבוצה עם DNA ואופי כמו שלנו יכולה לבצע מהפכים כאלה", אמר שחקן בקבוצה. "הקהל העוצמתי דוחף אותנו גם ברגעים לא פשוטים והשחקנים לא מורידים את הראש. זה ללא ספק העוצמה שלנו".
עומר אצילי, שכבש אתמול שוב, כבר עם 19 שערים ו-10 בישולים העונה. אצילי חגג במשך דקות ארוכות עם הקהל לאחר שריקת הסיום. "עומר ווינר בכל רמ"ח איבריו", אמרו במועדון. "הוא מוכיח פעם אחר פעם שהוא השחקן הכי איכותי וטוב בישראל".
2 צפייה בגלריה
אצילי
אצילי
"הוא ווינר". אצילי
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה מבינים כי הפער שעומד כעת על 8 נקודות משמעותי מאוד והירוקים יחזיקו אצבעות למכבי ת"א השלישית בקרב מחר מול הפועל באר-שבע השנייה. אחד האוהדים אמר אתמול: "אם באר-שבע תמעד, אפשר להתחיל לחשב את מועד הזכייה הרשמית".
השחקנים הקדישו את הניצחון אתמול לנשיא המועדון יעקב שחר שחגג את יום הולדתו ה-82. "הניצחון הזה זה הדבר המינימלי שאפשר להעניק לאיש שהקדיש חיים שלמים והון כספי למועדון מספר אחד בארץ", אמרו בחיפה.