הפועל תל אביב ממשיכה להתחזק והיום (רביעי) הודיעה על החתמתו של אופק ביטון כפי שפורסם ב-ynet. הקשר בן ה-21 חתם לשנתיים והפך לרכש הרביעי של האדומים בחלון ההעברות הנוכחי אחרי גיל יצחק, לידור כהן ודן איינבינדר.
"כאחד שגדל בבית של אוהדי הפועל ת"א זה חלום שהתגשם עבורי", אמר ביטון לאחר החתימה. "אני מגיע לעבוד קשה ולהצדיק את האמון שנתנו בי. מקווה להשתלב היטב ולעזור למועדון לעמוד במשימות שלו העונה". הקשר פתח את העונה בנס ציונה שם נחשב לשחקן מרכזי וכבש שער אחד.
2 צפייה בגלריה
אופק ביטון
אופק ביטון
אופק ביטון. מהלאומית לליגת העל
(באדיבות הפועל ת"א)
האדומים ששקועים במקום האחרון יתארחו מחר (20:00) אצל מ.ס אשדוד. המאמן, ניר קלינגר, דיבר לפני המפגש והתייחס כמובן גם לעצירה של הליגה בעקבות הסגר: "כולנו חווים את אותם הקשיים. לצערי הקורונה לא פוסחת על אף קבוצה כמעט. חשוב מאוד להתנהל בצורה שקולה ועניינית ובסופו של דבר כך הליגה תוכל להימשך".
על המצב של קבוצתו: "כבר הפנמנו מזמן שעד פתיחת חלון ההעברות אנחנו חייבים לאגור כמה שיותר נקודות כדי להגיע לתקופה החדשה עם השחקנים החדשים במצב טוב יותר ולעשות סיבוב מוצלח יותר מהסיבוב הראשון. אנחנו עושים הכל כדי לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו בתקופת הביניים הזו".
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר ואיאד אבו עביד
ניר קלינגר ואיאד אבו עביד
ניר קלינגר ואיאד אבו עביד
(צילום: אבי רוקח)
קלינגר הוסיף: "אנחנו מתכוננים למשחק קשה מאוד במגרש קשה. גם לנו וגם לאשדוד יש שחקנים חסרים, אבל אני חושב שחשוב מאוד שהמשחק יתקיים ובסופו של דבר אנחנו נגיע הכי מוכנים שאפשר כדי לעמוד ביעדים שלנו ולצבור כמה שיותר נקודות עד לפתיחת חלון ההעברות".