הנבחרת הצעירה של ישראל רשמה אתמול (חמישי) הפסד מביך נוסף בקמפיין מוקדמות היורו - 1:0 לאסטוניה. היה זה ההפסד השמיני של ישראל בתשעה משחקים והוריד אותה למקום האחרון בבית.
המאמן גיא לוזון מחזיק בחוזה עד אוגוסט, והוא אמור לפתוח קמפיין נוסף בחודש מרץ. העלייה של המאמן לאולימפיאדת פריז עם הנבחרת הצעירה קנתה לו תומכים, אך כעת - לאור העובדה שיש לו 11 אחוזי הצלחה בלבד באחד הקמפיינים הכי מביכים של נבחרת ישראלית - החוזה עשוי שלא להיות מחודש. "אלון חזן סיים את תפקידו אחרי שסיים במקום השלישי בבית עם הנבחרת הבוגרת במוקדמות היורו. בואו נראה מה יהיה פה, אבל בתכל'ס כולם יודעים מה הולך לקרות", אמר גורם בהתאחדות.
1 צפייה בגלריה
לוזון
לוזון
קמפיין חלש. לוזון
(צילום: EFA)
בנוסף, גורמים בהתאחדות דורשים את כינוס הוועדה המקצועית כדי להחליט בעניינו של לוזון. יש לציין כי הנבחרת אמנם עלתה לאולימפיאדת פריז, אבל גם שם סיימה את שלב הבתים עם נקודה אחת בשלושה משחקים.
הנבחרת של לוזון השיגה שלוש נקודות בלבד מתוך 27 אפשריות, כשגם את הניצחון מול אסטוניה (0:1) במחזור הקודם ניתן לזקוף לשוער ניב אליאסי. "עשינו את כל הדברים שאתה יכול לדרוש מהקבוצה שלך כמאמן כדורגל", אמר לוזון בסיום ההפסד אתמול. "בעטנו 20 פעמים, היינו מסוכנים ואפילו פנדל החמצנו. חבל, התוצאה מאכזבת אבל הדרך ממש לא. בחודש שעבר מול אסטוניה ניצחנו אבל ממש לא אהבתי את צורת המשחק ואמרתי לשחקנים שמשחק מהסוג הזה לא יביא אותנו לשום מקום בעתיד. בכדורגל הנבחרת הטובה לא תמיד מנצחת, אבל אם נמשיך לשחק ככה ננצח בעתיד".