מכבי חיפה הוגרלה היום (חמישי) לבית 8 של ליגת האלופות יחד עם פריז סן ז'רמן, יובנטוס ובנפיקה. בקבוצה כמובן התרגשו מההגרלה שזימנה להם בין היתר את הקבוצה הצרפתית. מי שדיברו על ההגרלה הם המאמן ברק מאמן, הקשר דולב חזיזה והמנהל המקצועי ברק בכר.
קשר הירוקים דולב חזיזה אמר: "מגיעים לפה שלושת הכוכבים הגדולים בעולם. זה חלום שמתגשם". מאמן מכבי חיפה ברק בכר: "אני פחות התרגשתי מההגרלה, אני צריך לעשות הכול כדי שנהיה תחרותיים להבקיע ולהשיג נקודות. זה חשוב. אני מתכונן לשבת, הגענו לאן שהגענו בזכות הליגה ויש לנו משחק קשה מאוד בשבת. אני צריך להוריד את השחקנים לקרקע, הליגה העונה תהיה קשה יותר, אנחנו צריכים לנצח קבוצה שניצחה אותנו בעונה שעברה. אני טרוד מאוד מהמשחק".
2 צפייה בגלריה
הבתים של ליגת האלופות, עונת 2022/23
הבתים של ליגת האלופות, עונת 2022/23
הבתים של ליגת האלופות, עונת 2022/23
(.)
בכר הוסיף: "כל קבוצה בהגרלה אדירה. עם קצת מזל, אפשר לעשות דברים יפים. נעשה הכנה הכי טובה. אנחנו לא רוצים רק לחוות, אלא לספק תצוגות. השחקנים הוכיחו שהם ברמה הזו. ברור שתמיד כיף לקבל מחמאות, אנחנו עובדים קשה בשביל זה, אבל כשמדברים על מאמן צריך לדבר על כל מי שמסביבו, כל אחד עובד מאוד קשה ועוזר לי להכין את השחקנים, יש משמעות לכל אחד בהכנות, כל הצוות כאחד. גל אלברמן בצניעות אומר את הדברים הנכונים, יודע לעזור לי להתנהל מול ההנהלה. הוא היה שחקן גדול ומאוד אינטליגנט ונכנס לנישה משמעותית שאין בכל קבוצה".
2 צפייה בגלריה
חזיזה ואלברמן במסיבת העיתונאים
חזיזה ואלברמן במסיבת העיתונאים
מתרגש מאוד. חזיזה עם אלברמן
(צילום: ראובן כהן)
אלברמן עצמו אמר: "מרגש מאוד. התמזל מזלי לפגוש איש מקצוע (ברק בכר ש.א) שהקשר בינינו חזק ויציב, מלא באמונה ותמיכה. זו גאווה גדולה וזכות גדולה לפתוח את הקריירה השנייה שלי כאיש מקצוע לצידו, המילים שלו גורמות לי לגאווה". אלברמן נשאל לגבי בוגדן פלאניץ' והאפשרות שיעזוב וענה: "יש לא מעט משאים ומתנים. לגבי פלאניץ' היה מו"מ עם הרבה קצוות לא סגורים בגלל הקבוצה הקודמת שלו. קשה לי להתייחס לעזיבה שלו כל עוד זה לא רשמי".