במכבי חיפה נוטים שלא לערער על העונש שספגו אתמול מבית הדין: הפחתת נקודה אחת בפועל, בעקבות השלכת האבוקות במשחק "אלוף האלופים".
כאמור, ערעורו של תובע ההתאחדות על העונש שקיבלה חיפה התקבל באופן חלקי על ידי בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. העונש על תנאי כלל הפחתה של שתי נקודות בפועל, אך הוא לבסוף לא הופעל במלואו.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה חוגגים אליפות
אוהדי מכבי חיפה חוגגים אליפות
אוהדי מכבי חיפה. הפחתת נקודה אחת בפועל
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה הסתכלו על "חצי הכוס המלאה", לדבריהם אך טוענים עדיין כי נענשו באופן חמור על דברים שקבוצות אחרות יצאו "בשן ועין". חיפה פרסמה אתמול תגובה רשמית: "אין עוררין על כך כי עלינו לשאת בעונש, לאחר זריקת חמש האבוקות לכר הדשא, אירוע אותו אנו כמובן מגנים. המועדון שלנו משקיע משאבים רבים, במיגור האלימות, שפחתה משמעותית במשחקי הקבוצה, וכן בנושא האבוקות".
"במהלך שתי הערכאות השונות, טענו בתוקף בבית הדין כי נכון והאירוע הנדון לא יישפט כנסיבות מחמירות. זאת בשל מקרי עבר דומים או חמורים אף יותר, שלא זכו לסעיף אישום מחמיר זה. על כך, אגב, הסכים בית הדין העליון. לצערנו הוחלט אחרת, אך אנו מכבדים את החלטת בית הדין ומקווים כי מקרים אלו לא יישנו בעתיד".
2 צפייה בגלריה
מיכה מול חזיזה
מיכה מול חזיזה
בספק למכבי פ"ת. חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
בתוך כך, בחיפה ממשיכים בהכנות לקראת משחק החוץ של הקבוצה מול מכבי פ"ת ביום ראשון, כאשר הירוקים יגיעו בהרכב חסר. מלבד שון גולדברג שסובל ממתיחה, גם פרנצדי פיירו ודולב חזיזה בספק גדול. נראה כי מסאי דגו לא יסכן אותם וישמור אותם לקראת המשחק מול ראן במסגרת הבתים של הליגה האירופית ביום חמישי הבא.