בצל המלחמה בצפון והאזעקות הבוקר בת"א ואזור השרון, בעלי מועדוני ליגת העל נחושים להמשיך את העונה כסדרה. ראשי הקבוצות נפגשו היום (רביעי) לישיבת זום של מינהלת הליגות ואישרו את ההחלטה שכבר התקבלה מראש: הליגות המקצועניות בכדורגל יימשכו, כשלקבוצות יהיו שלוש אופציות - לקיים משחקים בצפון ללא קהל (באישור פיקוד העורף), החלפת ביתיות או החלפת האצטדיון הביתי. כל זאת כמובן בהתאם למצב הבטחוני הנוכחי.
בשלב זה, בשל מגבלות פיקוד העורף מחיפה וצפונה, לא ניתן לקיים משחקי כדורגל באזורים הללו, ולכן התקבלה, בין היתר, החלטה כי בני ריינה שאמורה הייתה לארח את בית"ר ירושלים בנוף הגליל בשבת הקרובה, תעתיק את משחקה לבלומפילד (20:00). כמו כן, הסכימו הפועל באר-שבע והפועל חיפה על החלפת הביתיות ביניהן, כך שהמשחק שאמור היה להתקיים בסמי עופר הועבר לטרנר (ראשון, 20:00).
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א דור תורג'מן מול שחקן הפועל באר-שבע מתן בלטקסה
שחקן מכבי ת"א דור תורג'מן מול שחקן הפועל באר-שבע מתן בלטקסה
המטרה: ליגת העל תימשך כסדרה
(צילום: עוז מועלם)
משחק נוסף בליגת העל מהמחזור הקרוב שלא ישוחק בצפון הוא בין בני סכנין למכבי נתניה, שהיה אמור להיערך בעכו ביום שני (20:00) אך יתקיים באצטדיון דרומי יותר.
בליגה הלאומית, . בלאומית הפועל עכו החליפה ביתיות עם רעננה, והמשחק עבר מיום חמישי לשני (19:00) וייערך באצטדיון לויטה. עדכונים לגבי משחק הבית של הפועל עפולה נגד בני יהודה ת"א (שני, 19:00), יימסרו בהמשך.
פורסם לראשונה: 09:18, 25.09.24