אחרי ה-0:0 במשחק הראשון במונטנגרו, מכבי תל אביב תארח מחר (ה', 20:30) את סוטייסקה למשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. הקבוצה קיימה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן פטריק ואן לוון להתמודדות בבלומפילד.
המאמן נשאל מה מכבי צריכה לשנות בהשוואה למשחק הראשון וענה: "לא שיחקנו את המשחק בקצב שלנו וזה הדבר מספר 1. לשחק מההתחלה בקצב הרבה יותר גבוה ולוודא שאנחנו משחקים את המשחק שלנו. זו המטרה הכי גדולה שלנו למחר, לשחק את המשחק שלנו בקצב גבוה ואז הרבה דברים אפשריים".
2 צפייה בגלריה
ואן לוון
ואן לוון
פטריק ואן לוון. לא לחוץ
(צילום: עוז מועלם)
"האווירה טובה, מקצועית, השחקנים יודעים איזה הזדמנויות איבדנו במשחק האחרון", הוסיף ואן לוון. "אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לשפר את היכולת שלנו ברגעים בהם אנחנו מגיעים למצבים ליד השער ולקחת את ההזדמנויות שלנו".
על ההתמודדות עם העומס, הוסיף ואן לוון: "אני תמיד אומר שהליגה הישראלית לא אידיאלית מבחינת שחקנים למנוחה ארוכה יחד עם משחקים באירופה. הם לא מאבדים הרבה כושר אבל זה יותר עניין מנטלי להישאר כשיר. נתייחס לכל שחקן כך שימשיך לשחק ולא יסבול מקשיים".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים במונטנגרו
(צילום: עוז מועלם)
בלם מכבי, שחר פיבן, דיבר גם הוא: "עזבו אותנו לא מעט שחקנים דומיננטיים, צריכים להסתכל קדימה יש לנו שחקנים צעירים עם המון פוטנציאל שצריכים לצבור ניסיון. אנחנו צריכים לעלות את הרמה. התבאסנו מההפסד למכבי חיפה אבל זה מאחורינו ואנחנו עם הפנים קדימה".
"אנחנו מבינים את הביקורת של הקהל אבל אנחנו מבקשים מהם קצת סבלנות במיוחד שאנחנו מתמודדים כבר עשר שנים על כל התארים וזה מוקדם מדי להיכנס לפאניקה. אנחנו זקוקים לתמיכה שלהם מחר".