בהפועל באר-שבע מאוכזבים מאוד מההפסד אתמול (שבת) בבלומפילד, 1:0 למכבי ת"א. אך במקביל, המאמן רן קוז'וך והצוות המקצועי מרוצים מאוד מהיכולת שהציגה הקבוצה. האדומים נראו עדיפים, אך שער אדיר של דור תורג'מן, לצד שני גולים של באר שבע שנפסלו על-ידי ה-VAR, השאירו את הדרומיים עם המחמאות בלבד.
באר-שבע הציגה אתמול בהרכב ארבעה שחקנים שהצטרפו אליה לאחרונה. הבלם מתן בלטקסה, שרק עבר השבוע ממכבי ת"א, פתח בהרכב מכיוון שאיתן טיבי לא היה כשיר במאת האחוזים; שחקן נוסף שערך הופעת בכורה ישירות בהרכב הוא הקשר הברזילאי לוקאס ונטורה שפתח לצידו של קשר חדש נוסף, קינגס קאנגווה, והשילוב בין השניים נראה טוב מאוד; החלוץ הזר שהצטרף לא מזמן, פול גריטה, פתח גם הוא ב-11 ונראה פיזי מאוד.
2 צפייה בגלריה
חטואל מאוכזב
חטואל מאוכזב
חטואל מאוכזב
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל באר-שבע רן קוז'וך
מאמן הפועל באר-שבע רן קוז'וך
לא העביר ביקורת על השופטים. קוז'וך
(צילום: עוז מועלם)
היכולת הטובה, בעיקר של ונטורה וקאנגווה, השכיחה במעט את מכת הפציעות שנחתה על קשרי הקבוצה. לא פחות מארבעה שחקנים בקישור לא נכללו אתמול בסגל ולא צפויים לחזור בקרוב. מדובר בשי אליאס, שאמור לחזור בעוד כחודש וחצי, תומר יוספי שבסוף השבוע עבר ניתוח לאיחוי רצועות המיניסקוס וצפוי לחזור בעוד כחודשיים, וכן רועי גורדנה ומריאנו בריירו שסובלים שניהם מהחמרה של פציעות ישנות בברך. במסיבת העיתונאים בסיום הסביר קוז'וך שבשנים האחרונות מספר שחקנים בקבוצה ובניהם גורדנה ובריירו קרעו את הרצועות הצולבות בברכיהם ובמקום לעבור ניתוח שדורש החלמה של כמעט שנה, הם עברו הליך שיקום פיזותרפי, אך כעת - כיוון שספגו חבלות בברך - סובלים מכאבים שמונעים מהם לשחק.
בשנים האחרונות הביעו בבאר-שבע ביקורת קשה כלפי שופטים, אך הפעם קוז'וך לא עשה זאת. במועדון מקווים להכריז כבר היום על צירופו של דן ביטון, שמסתמן כהחתמה המשמעותית ביותר בשנים האחרונות. בין הצדדים סוכמו כבר רוב הפרטים והוא צפוי ללבוש חזרה את המדים האדומים של קבוצת נעוריו. מי שעשוי לשלם את המחיר הוא גיא בדש, שאתמול אומנם נכלל בסגל, אך לא שותף ואפילו לא היה בין אלו שהתחממו. בדש טרם קיבל העונה דקות משחק בליגה והוא עשוי להתבקש לחפש קבוצה חדשה.