מכבי חיפה תארח ביום ראשון (20:15) את הפועל ירושלים ותנסה לשבור את שיא הניצחונות הרצופים שלה, שעומד כרגע על 10. על הדרך כמובן לשמור (או אפילו להגדיל) את הפער בפסגת ליגת העל לקראת משחק העונה בעוד שבועיים בבלומפילד מול מכבי ת"א. צ'ארון שרי ודניאל סונדגרן ערכו אימון מלא וכשירים למשחק.
בכר התייחס ליריבה, במהלך מסיבת העיתונאים שקיים: "אנחנו פוגשים קבוצה שמדורגת במקום הרביעי, היא חזקה ואנחנו זוכרים את ההפסד מולם במשחק האחרון. באנו בהרכב חזק וקיבלנו בראש".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
דווקא מאושר מההתעניינות בשחקניו. בכר
(צילום: שרון צור)
"אנחנו לא נעשה הכנה מיוחדת לקראת הפועל ירושלים, אבל זו קבוצה שיודעת לגרום לך להיראות לא טוב", המשיך בכר. "יהיה כיף לשבור שיאים, אבל הכי חשוב זה המאבק בליגה. אנחנו צריכים לנצח יכדי לפחות לשמור על הפער".
נטע לביא, שכבר סיכם בגמבה אוסקה היפנית, ישחק גם מול הפועל ירושלים ובחיפה מקווים שהוא יישאר לפחות עד לאחר הקרב הגדול נגד מכבי ת"א. הבוקר (חמישי), אגב, פורסם על התעניינות של עוד קבוצה בשחקן מכבי חיפה. על פי דיווח באיטליה, לוריין וראיו וייקאנו מעוניינות בפייר קורנו ועשויות להגיש לו הצעה בקרוב - ככל הנראה לקראת העונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
יעזוב בקרוב? לביא
(צילום: עוז מועלם)
בכר דיבר במסיבת העיתונאים גם על ההצעות הללו: "אין לנו שליטה על מה שמפרסמים. להוציא את נטע לביא, אף שחקן לא אמור לעזוב, בטח שלא עכשיו. המטרה היא לקחת אליפות שלישית". על לביא עצמו, בכר התבדח וטען כי "הוא לא יעזוב את מכבי חיפה עד שילמד לאכול עם מקלות צ'ופסטיקס".