אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים לאחר ההפסד הדרמטי אתמול (ראשון) 2:1 להפועל ירושלים בדרבי. הצהובים-שחורים הוליכו 0:1 משער של עדי יונה, וכבר היו בטוחים שהם בדרך להשיג ניצחון ראשון אחרי סערת עזיבתו של יוסי אבוקסיס - אך עידן דהן (88) ומתן חוזז (90+2) כבשו פעמיים והעניקו לקבוצה של זיו אריה ניצחון יוקרתי, שהיה הראשון של הפועל בדרבי הירושלמי כמארחת מאז 1981.
כעת, כשבית"ר רחוקה 17 נקודות מהמקום הרביעי ואחרי ההדחה מגביע המדינה, במועדון מבינים כי את הכרטיס לאירופה לעונה הבאה הם כבר לא ישיגו, אלא לכל היותר יעלו לפלייאוף העליון. זו הסיבה שלפחות כרגע גל כהן ימשיך בקבוצה כמאמן עד לסיום העונה, זאת כשלבית"ר צפויים משחקים קשים עד לסיום הסיבוב, בין היתר מול מכבי חיפה, מכבי ת"א והפועל באר-שבע.
1 צפייה בגלריה
שחקן  הפועל פ"ת אופק אושר מול שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני
שחקן  הפועל פ"ת אופק אושר מול שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני
בבית"ר ירושלים הודיעו לו למצוא קבוצה חדשה. אוראל דגני
(צילום: אלכס קולומויסקי)
אחת ההחלטות שהתקבלו בבית"ר אחרי העזיבה של יוסי אבוקסיס, הייתה להודיע לאחד מהקפטנים של הקבוצה, אוראל דגני שהוא לא בתוכניות המקצועיות. דגני התבקש למצוא לעצמו קבוצה חדשה עד לסיום חלון ההעברות היום, אחרת הוא לא ייכלל יותר בסגל הקבוצה עד לסיום העונה.
חוזהו של דגני, שנכנס אמש כמחליף אתמול בדרבי הירושלמי (1:2 להפועל), אמור היה להיות מוארך אוטומטית לעונה הבאה במידה והיה מגיע ל-60 אחוז מהמשחקים. זו בין היתר הסיבה שבבית"ר לא מעוניינים שימשיך בעונה הבאה, ועל כן בחרו למנוע ממנו את האפשרות להגיע למכסת האחוזים.
מי שעוד לא צפוי להמשיך בעונה הבאה הוא השוער הפורטוגלי מיגל סילבה, שהיה אשם בשער השני שספגה הקבוצה אתמול. גם דור מיכה לא נכלל בתוכניות לקראת העונה הבאה, וכך גם מיירון גורג'. ההערכה היא כי לשני השחקנים המשמעותיים של הקבוצה, ירדן שועה ועדי יונה, יהיה ביקוש גדול.