האחים מינצברג שהחלו לנהל את הפועל ת"א באופן רשמי לפני כחודש, דיברו על הכנסת סטנדרטים שונים למתחם האימונים בוולפסון, תרבות ניהול שונה לגמרי ממה שהורגלו אליה האוהדים האדומים, אולם ל-ynet התברר כי למאמן האוסטרלי החדש, מייקל ולקאניס, הוכנס סעיף פיצוי מיוחד שלפיו במידה שיפוטר, יקבל שלושה חודשי משכורת בלבד.
ולקאניס נחת בארץ לקראת המשחק ב-15 ביולי מול לגאנס, שלאחריו תפתח הקבוצה את האימונים. הוא נדרש להכניס על ידי האמריקאים סעיף שאופייני למאמן הישראלי, כך שפיטורים יובילו אותו לקבל שלוש משכורות בלבד.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א מייקל ולקאניס
מאמן הפועל ת"א מייקל ולקאניס
מאמן הפועל ת"א מייקל ולקאניס
(צילום: הפועל ת"א)
במועדון מנסים לחזק את הקבוצה, כשעד כה הוחתם חוזה רודריגס שיקבל חוזה של 300 אלף יורו ועומרי אלטמן, יחד עם ההבנה כי לפחות אחד הצעירים, כשהבולט מביניהם הוא הבלם סתיו למקין, לא יישארו בעונה הבאה. שני שחקנים שהפועל ת"א ניהלה מולם מגעים בחרו לחתום במקומות אחרים. ג'ואל אבו-חנא שסומן כבלם שצפוי לתפוס את אחת העמדות של בחר לחתום במכבי נתניה ואילו מאור קנדיל העדיף להיות מגן שני במכבי חיפה. גם קני סייף שסומן מבוקש בין היתר במכבי ת"א, ואילו איתן טיבי הוצע לקבוצה ומתלבטים האם להחתימו. בקבוצה מעוניינים בבלם זר, מגן ימני, קשר וחלוץ על מנת להשלים את הסגל.