"יש אנרגיות טובות" | צפו באבוקסיס אחרי ההפסד
(צילום: ONE)
"בית"ר ירושלים הוא אחד המועדונים הבודדים בארץ, שהשחקנים והצוות המקצועי שלו הגיעו למשחק בחוסר ודאות. הרי אם ברק אברמוב לא רוכש אותו, כולנו לא פותחים עונה". מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, דווקא היה מעודד אחרי ה-2:1 להפועל ת"א בגביע הטוטו - המשחק הראשון של הירושלמים העונה.
"להגיע עם חצי הרכב למשחק גביע הטוטו ולראות את התמיכה מהיציעים, נותן לך להבין שההימור של כולנו צלח", הוסיף אבוקסיס.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
"ההימור של כולנו צלח". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
בית"ר תצרף את מגן בני יהודה, עמית כהן, ועוד שני זרים שיצטרפו לדנילו אספרייה, שהציג יכולת מצוינת נגד הפועל ת"א והחלוץ גלאופילו פלייטר. גם אביאל זרגרי, שנרכש על ידי מכבי חיפה, צפוי להמשיך בבית"ר העונה כמושאל.
"שחקנים שעשו איתנו את ההכנה לא יכלו לשחק נגד הפועל ת"א, וזה משמעותי. אפילו באימונים לא תרגלנו הרכב כזה, יש שחקנים שלא שיחקו אפילו במשחק אימון אחד והנפילה הגופנית בסוף הגיעה. היו דברים טובים, היכולת של אספרייה, המסירות של שועה ופלייטר גם החמיץ. היה לנו מחנה אימונים מהטובים ביותר עם שחקנים שלא ידעו אם ישחקו בכלל, וזה נותן לי הרגשה טובה לקראת פתיחת העונה. כולם נתנו את הנשמה", אמר אבוקסיס.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
ויכוח עם השופט עידן לייבה. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
אבוקסיס זעם בסיום המשחק על השופט עידן לייבה, לאחר שלטענתו סינטיהו סולליך ביצע עבירה על מקס גרצ'קין לפני הקרן ממנה הגיע השער הראשון של הפועל ת"א.
לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת, במועדון מקווים להכשיר את אוראל דגני, כששחקנים כמו בר כהן או סתיו נחמני כבר יעברו בבקרה התקציבית.