במכבי ת"א נערכים לקראת עזיבה צפויה של דור תורג'מן אחרי המשחקים האולימפיים בפריז בעוד כחודש. לחלוץ הנבחרת האולימפית יש הצעות ממספר מועדונים בחו"ל וההערכה גם בסביבתו כי הוא לא ימשיך לעונה נוספת.
ניו-אינגלנד רבולושיין מה-MLS הביעה עניין בתורג'מן לפני מספר שבועות, אך זה לא הבשיל להצעה כשבכל מקרה המטרה של החלוץ היא לעבור לשחק בקבוצה אירופית. אחרי שבקיץ שעבר תורג'מן החליט להמשיך במכבי ת"א אחרי הופעות נהדרות בנבחרת הנוער, הפעם הוא נחוש לעזוב אחרי המשחקים בפריז.
1 צפייה בגלריה
תורג'מן
תורג'מן
תורג'מן
(צילום: עוז מועלם)
תורג'מן לא ישחק במוקדמות ליגת האלופות מול המנצחת במפגש בין סטיאווה בוקרשט לבין וירטוס בחודש הבא, כמו גם יתר חבריו למכבי ת"א שמשתייכים לסגל של גיא לוזון שייצאו ברביעי הקרוב למחנה אימונים בפולין. מדובר באלעד מדמון, עידו שחר, רוי רביבו ואושר דוידה. מי שמסרב לשבת ולסגור על הארכת חוזה הוא גבי קניקובסקי, שימשיך לעונה נוספת בקריית שלום וינסה לסגור בינואר או אפילו במהלך הקיץ על מעבר לקבוצה אחרת.
במכבי לא אהבו את המתקפה של אבי זהבי, אחיו של הקפטן ערן זהבי דרך פוסטים ב-X (לשעבר טוויטר). בינתיים הוא מחק את החשבון שלו, ובכל מקרה נראה כי הימים הקרובים עד ליום שני יהיו משמעותיים לגבי עתידו של זהבי. ההערכה בקרב שני הצדדים היא שבסופו של דבר זהבי ימשיך עונה נוספת ובסיומה יפרוש.
מבחינת מיץ' גולדהאר, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, שכרו של זהבי יקוצץ בכ-40-50 אחוז. זהבי מעביר מסרים ברורים למכבי ת"א כי הוא מעוניין לשחק בה בעונה הבאה, עם ההחלטה שלא לפרוש והעלאת סרטונים ברשתות החברתיות של אימוני כדורגל שהוא מבצע לבדו. "האימונים הראשונים זה לא משהו רציני, השאלה הכי גדולה היא הנושא של מחנה האימונים. עד אז תהיה שיחה בינו לבין גולדהאר, אם הוא לא עולה למטוס בשני, יש פה כבר משבר ענק", העריכו במועדון.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, שגיב יחזקאל סיכם במכבי ת"א בחוזה גבוה של 550 אלף אירו לעונה, כשהחתימה ממתינה להכרזה של פיפ"א בנוגע להחלטה על שחרורו של הקשר מאנטליהספור. גם במקרה של יחזקאל, במועדון מקווים כי יסדיר את ענייניו עד יום שני, אחרת יצטרף בשלב מאוחר יותר של מחנה האימונים.
יונה: "עדיין לא מבינים את גודל הטורניר"
(ONE)