אחרי הניצחון 0:2 על מכבי תל אביב תנסה הפועל באר שבע להמשיך במומנטום החיובי ולהוכיח שהיא באמת ראויה לתמודד העונה על תואר האליפות, כשתתמודד ביום ראשון הקרוב נגד מכבי חיפה בחוץ.
המאמן רוני לוי התייחס להתמודדות הקרובה: "עשינו ניצחון חשוב, אבל אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא. זה משחק קשה מאוד נגד יריבה חזקה מאוד. נכין הכי טוב את הקבוצה כדי לבוא ולנצח. אנחנו תמיד רואים מה אפשר לשפר".
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(צילום: עוז מועלם)
על כך שקבוצתו התקשתה בשנים האחרונות מול מכבי חיפה בעיקר בחוץ, אמר לוי: "גם נגד מכבי תל אביב אמרו שלא ניצחנו אותם ארבע שנים. נשתדל לעבוד בכל היבט, פיזי ומנטאלי. כמובן שניערך גם למצבים הנייחים שלהם. אנחנו משתדלים כל הזמן להיות קבוצה רצינית, מאורגנת וחזקה. תמיד להיות דומיננטיים ולתקוף, אבל יש יריבים וסיטטאציות שונות במשחק. נעשה הכל תמיד כדי לנצח ולשמח את הקהל שלנו".
לוי הוסיף: "אחרי הניצחון על מכבי תל אביב אמרו שהמצאנו את הכדורגל ואחר כך יכולים להגיד הפוך. לוקח זמן ללמוד את הקבוצה ולמצוא את הציוותים המתאימים. אנחנו קבוצה חזקה ונהיה חזקים מאוד. הכי חשוב כרגע זה להידבק לצמרת, שלא תברח לנו".
2 צפייה בגלריה
באר שבע חוגגת את השער של ספורי
באר שבע חוגגת את השער של ספורי
באר שבע חוגגת מול מכבי תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
כשנשאל אם קיבל מאלונה ברקת את כל מה שרצה השיב המאמן: "היא קיבלה כל מה שהיא רוצה. אנחנו רוצים ביחד. ישבנו בקיץ, כל הצוות, והחלטנו על בניית סגל טוב יותר. לא תמיד מביאים את כל מי שאתה רוצה. אנחנו לא מתלוננים. יש קבוצה חזקה עם רעב וחשוב שבשלב הזה נהיה באזורים שבהם אנחנו רוצים להיות. אם נהיה בדבוקת הצמרת נוכל לדבר על מה שכולם רוצים".
המגן אור דדיה אמר: "בעונה שעברה הייתי שחקן הרכב והעונה מצאתי את עצמי על הספסל. יש החלטות של מאמן וצריך לקבל אותן. חיכיתי להזדמנות כדי להוכיח את עצמי".
המגן התייחס לשער השוויון שספגה קבוצתו ממכבי תחיפה בגמר גביע הטוטו לפני שבועיים: "כמובן שהיה כואב לקבל גול בדקה ה-85. יש דברים שקורים ומשם צריך לדעת להתרומם ולצמוח. יש בקבוצה המון שחקנים בכירים שעברו דבר אחד או שניים. הם יודעים איך לחבר את כולנו. באנו למשחק נגד מכבי תל אביב במטרה להוציא שלוש נקודות. נרצה לעשות את זה גם נגד חיפה".