פגרת הנבחרת מאחורינו וביום שבת מכבי תל אביב חוזרת לשחק כשתארח את מכבי פ"ת במחזור השני של העונה. הקבוצה ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת המשחק ולפני כן המאמן פטריק ואן לוון התייחס להכנות.
"הפגרה הייתה דומה לשבועות שקדמו לה", אמר ואן לוון. "עבדתי עם הקבוצה והמשכנו להתכונן עם השחקנים שלא היו חלק מהנבחרות השונות. ערכנו משחק אימון וניסינו לשמור את כל השחקנים שעמדו לרשותנו בכושר משחק במהלך פגרת הנבחרת. התקופה הזו הייתה גם הזמן שלנו לנתח את המשחקים האחרונים, גם באירופה וגם המשחק הראשון בליגה, שלא הסתיים כמו שציפינו".
2 צפייה בגלריה
גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי
(צילום: מכבי תל אביב)
המאמן התייחס גם לשחקני הקבוצה שהשתתפו במשחקי הנבחרות: "אנחנו שמחים תמיד שהשחקנים שלנו משחקים בנבחרות השונות, זה טוב לנו כי זה אומר שהם קיבלו דקות משחק. וכן, אנחנו תמיד דואגים שיחזרו בריאים, וכולם חזרו בריאים וכשרים".
על המשחק הראשון בליגה בבלומפילד אמר: "זה מרגיש נהדר עבורי ועבור הקבוצה לשחק בבלומפילד עם האוהדים שלנו. אני מאוד מקווה שהאוהדים שלנו יגיעו בהמוניהם כשהם עוטים מסכות כדי שהשחקנים שלנו יוכלו לחוש אותם במהלך המשחק. השחקנים בוודאות יילחמו בשבילם ויציגו את הכדורגל הטוב ביותר שהם יכולים להציג".
על שחקני הרכש שהצטרפו בשבועות האחרונים אמר ואן לוון: "השחקנים שהצטרפו אלינו הגיעו בכושר משחק והתאמנו עם הקבוצה. חלקם בכושר טוב יותר כי הם פתחו את האימונים עם הקבוצות שלהם בטרום עונה. ברנדלי (קוואס) הגיע אחרי פגרה ארוכה יותר והצטרף לאימוני הקבוצה אחרי כמה ימים בהם היה חייב לערוך אימונים אישיים על פי ההנחיות. אנחנו מנסים לעזור לו כדי לחזור לכושר משחק כמה שיותר מהר כדי שיוכל לעזור לקבוצה".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
"ניצלנו את הזמן לנתח את המשחקים האחרונים". פטריק ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
על היריבה: "מכבי פ"ת תמיד הראתה שהיא קבוצה שרוצה לשחק כדורגל. קבוצה עם הרבה רוח לחימה ולכן אני חושב שזה יהיה משחק מעניין עבור השחקנים שלנו וגם לאוהדים שלנו".
שחקן הרכש גבי קניקובסקי, שצפוי לערוך בכורה: "זה היה שבוע של התאקלמות, מקום חדש-ישן כזה. שמח לחזור, ומחכה כבר להתחיל. לחזור לשחק בבוגרים פה דרך הדלת הראשית זה ממש כיף. כשהייתי בנוער הייתי ביישן כזה, אני שמח להיות פה. זה תמיד מרגש להתחיל דף חדש עם קבוצה חדשה. יש קצת לחץ כי זו מכבי תל אביב, אבל צריך להתמודד עם זה".