אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון ושלושה הפסדים רצופים בליגת העל, הלחץ בהפועל ת"א הולך וגדל. על רקע המצב הבעייתי של הקבוצה, נערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בה דיברו צמד האחים דייויד ומייקל מינצברג, העומדים בראש קבוצת הניהול של המועדון.
תחילה התייחס דייויד מינצברג למצב הלחימה בארץ: "אנחנו פה בישראל כדי להראות סולידריות ותמיכה. אנחנו רוצים לשלוח את תנחומינו לכל משפחות החללים והחטופים. זו מדינה מדהימה. אנשים מכל הדתות והלאומים חיים יחד, ואנחנו רוצים שהעולם יראה את זה. הפועל היא דוגמה מושלמת לכך. אנחנו בנים למשפחה של ניצולי שואה. ישראל מבטיחה שזוועות השואה לא יחזרו, וזו הסיבה שכולם צריכים לעמוד לצדה".
2 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג, מייקל מינצברג
דיוויד מינצברג, מייקל מינצברג
דיוויד ומייקל מינצברג
(צילום: יריב כץ)
דייוויד מינצברג: "תומכים בחן ובבורחה"
(ONE)
על הקבוצה עצמה: "ידענו מראש שתהיה לנו הרבה עבודה ושיהיה קשה מאוד. כמובן שהשנה הזו היא הרבה יותר מאתגרת ממה שחשבנו שהיא תהיה. בהתחלה הוצת מתחם האימונים שלנו ואז קרה ה-7 באוקטובר. לאחר מכן המנכ"ל שלנו עזב וגם המאמן. ציפינו שזה יהיה מאתגר, אבל היינו מלאי מוטיבציה קודם לכן, וכך גם עכשיו".
אחיו, מייקל מינצברג הוסיף: "אנחנו כמובן לא אוהבים את התוצאות האחרונות, אבל אנחנו מאוד מרוצים ממה שאנחנו רואים מחוץ לכר הדשא. לוקח זמן לבנות יסודות, והאוהדים יראו את התוצאות בהמשך".
על כך שהפועל לא נמצאת בצמרת כבר הרבה זמן: "אנחנו משקיעים הרבה כסף בשחקנים שלא רק ישפיעו מיידית, אלא גם כאלה שישפיעו בעתיד. אנחנו מנסים לטפח את מחלקת הנוער. הקבוצה גם סובלת מהרבה פציעות. הסגל שלנו יכול להתחרות עם כל קבוצה, אבל הפציעות ממש פגעו בנו. אנחנו גם משקיעים המון בהנהלה ותשתיות. היסודות שאנחנו מניחים יגרמו לכך שיהיו לנו שחקנים לשנים הבאות. אם הייתה דרך להשיג תוצאות תוך שנה, היינו עושים את זה".
2 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
"אנחנו מלאי מוטיבציה". דייויד מינצברג
(צילום: יריב כץ)
על מעמדו של המאמן: "כולנו שונאים להפסיד, ואנחנו לא רוצים לתרץ. אנחנו רוצים לסמוך על המאמן והשחקנים שיעשו את העבודה. בורחה יודע שהמאמן של הפועל ת"א צריך להביא ניצחונות, ואנחנו מאמינים שהוא יצליח לשנות את תמונת המצב. אנחנו רוצים לראות ניצחונות בדיוק כמו האוהדים שלנו. אנחנו שונאים להפסיד. לגבי עתידו - גם עם המקרה של ולקאניס, שום דבר לא בטוח בכדורגל".
על חוסר הניסיון של הצוות ואנשי המקצוע: "טעויות קורות ויקרו. אנחנו לא רק רוצים להשקיע מבחינת כסף, אלא גם באנשים ומצפים שהם יגדלו ויתפתחו. החומר האנושי שלנו הוא אחד הנכסים הגדולים ביותר שלנו".
על פריצת האוהדים היום לאימון והקללות ללמה: "זה לא משהו שאנחנו רוצים לראות. לדעתי האוהדים צריכים לתמוך ולנסות להרים את השחקנים והקבוצה. אנחנו חייבים להיות מרוכזים בתמונה הגדולה, אחרת לא תהיה לנו הצלחה".