עידן רן בן שמעון בנבחרת ישראל ייצא לדרך רשמית כבר ביום שישי, כשהכחולים-לבנים יפגשו בדברצן את בלגיה למשחק נוצץ בפתיחת ליגת האומות. שלושה ימים לאחר מכן תתמודד ישראל נגד יריבה אטרקטיבית נוספת - איטליה - גם כן במשחק רשמי.
מי שמגיע אל צמד המשחקים בכושר שיא הוא תאי בריבו, שחקנה של פילדלפיה יוניון מה-MLS. בריבו כבש 12 שערים בחודש האחרון והפך לאחד הסקוררים המובילים בליגה האמריקאית. הוא ינסה להציג יכולת דומה גם במדי הנבחרת.
1 צפייה בגלריה
בריבו
בריבו
לא חושש. בריבו
(צילום: יאיר שגיא)
"אני נמצא בתקופה טובה ורוצה להמשיך אותה גם בנבחרת", אמר בריבו לאחר האימון. "תמיד חיכיתי להזדמנות ושמח שלקחתי אותה".
על היריבות הנוצצות בליגת האומות, אמר בריבו: "יש לנו הגרלה קשה, אבל אם אתה רוצה להשתפר אתה תמיד צריך לשחק מול הנבחרת הטובות בעולם. אם יש לך פחד - אתה במקצוע הלא נכון. נכון שמדובר בטופ העולמי, אבל קרו דברים מעולם - מי שלא מאמין בעצמו, צריך לעשות בדק בית ולהבין שככה לא מתנהל ספורטאי תחרותי. אין פחד. יש אתגר, חוויה ובאים להראות מה יש לנו".
על ההכנות למשחקים: "מתמקדים גם ביריבה וגם בעצמנו. מכירים את בלגיה, את איטליה וגם את צרפת, אבל גם מתמקדים בעצמנו ובמה שאנחנו עובדים עם רן. שילוב של שני הדברים".
על המרקם של הנבחרת: "זה דבר יפה וטוב, יש את מנור שבא מאנגליה, ליאל עבדה ואני מה-MLS, השחקנים שבאים ממכבי חיפה וממכבי ת"א, ואוסקר גלוך מאוסטריה. כל אחד בא מכדורגל טיפה שונה".
"אני תמיד רוצה לנצח ולתת את המאה אחוז. אני רוצה שבסוף המשחקים נוכל להסתכל במראה ולדעת שעשינו את המקסימום בלי להאשים אף אחד", סיכם בריבו.