"רובי קין קיבל את ההחלטה לעזוב את מכבי ת"א עוד לפני הזכייה באליפות". כך טוענים הבוקר (שישי) באירלנד לאחר ההודעה הרשמית של הצהובים כי המאמן ייפרד מהקבוצה אחרי עונה אחת בלבד.
ב"אינדיפדנט" האירי חושפים פרטים חדשים על ההחלטה של אגדת הכדורגל לעזוב את תפקידו באלופה הטריה. "גורמים הקרובים לקין סיפרו שהוא קיבל את ההחלטה מזמן, הרבה לפני הזכייה באליפות", נכתב. "גולדהאר ניסה לשכנע אותו, אך ללא הצלחה".
2 צפייה בגלריה
קין
קין
ידע מראש שלא ימשיך. קין
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
הפרסומים באירלנד על ההחלטה של רובי קין לעזוב את מכבי ת"א
עוד נאמר: "בכל התקופה קין ספג הערות פוליטיות על ההחלטה שלו לאמן בישראל אחרי ה-7 באוקטובר, וזה העלה תהיות בנוגע להמשך דרכו ואיך ניתן להמשיך כך". קין כבר הספיק להסיר את תיוגו למכבי ת"א בחשבון האינסטגרם שלו בלילה, שעות לפני ההודעה של הצהובים על סיום דרכו.
יש לציין כי לאורך רוב שלבי העונה, וגם במהלך חגיגות האליפות של מכבי ת"א, עשה האירי כל שרק אפשר כדי להימנע מלהתבטא בנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני. כידוע, גם בישראל לא אהבו את השתיקה של המאמן בעקבות המלחמה בעזה, ויש אוהדים שאף פירשו אותה כתמיכה שקטה בחמאס.
גם לאחר הזכייה בתואר קין ספג אש על כך שסירב ללבוש את חולצת האליפות שהכין המועדון, עליו כיתוב לזכר הנרצחים ב-7 באוקטובר, כמו גם מחווה למען החטופים. "ההחלטה של קין בכלל לאמן את מכבי ת"א עוררה אז סערה", נכתב באירלנד. "זה היה כמעט ידוע שהוא יחליט שלא להמשיך לאמן בישראל".
צפו: שחקני מכבי חוגגים עם הקהל
(באדיבות ONE)