לא כך רצתה מכבי חיפה לסיים את העונה. ההפסד אתמול בדרבי (2:0) להפועל חיפה גרם לאכזבה גדולה מאוד בצד הירוק. מכבי חיפה הגיעה למשחק אתמול עם שלוש מטרות: לסיים את העונה בטעם מתוק, להשאיר את השליטה הירוקה בעיר ולעזור לדין לסיים כמלך השערים הבלעדי העונה של ליגת העל. בכל המשימות הירוקים כשלו.
"אף פעם לא נעים להפסיד, בטח לא בדרבי ובמשחק האחרון של העונה. ועדיין, אנחנו עם הפנים קדימה לשנה הבאה שנקווה בה נסיים במקום אחד גבוה יותר", אמר גורם במועדון. "לא רוצים שוב לתרץ ולהישמע בכיינים, אך לשיפוט יש חלק גדול בהפסד שלנו. הייתה פשוט שערורייה".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר ואוהדי מכבי חיפה
ברק בכר ואוהדי מכבי חיפה
הפנים לעונה הבאה. בכר
(צילום: עוז מועלם)
דגו: "הפסד מאוד קשה, מאכזב"
(באדיבות ONE)
מסאי דגו, שזכה לטקס פרידה לפני שריקת הפתיחה, נפרד מהשחקנים בסיום המשחק ומהנהלת המועדון וניכר היה לראות שהוא מאוד נרגש. עידן ברק בכר יחל הבוקר כאשר המאמן צפוי להתחיל להגיע לכפר גלים ולהיפגש עם הצוות המקצועי בראשותו של המנהל המקצועי גל אלברמן. שיחות מול סוכנים וסקאוטים כבר החלו ושחקנים רבים ממתינים לשמוע מה בנוגע לעתידם.
כבר עתה ברור ששואו ולורנצו שימיץ' בדרך החוצה מהמועדון. תומר חמד ודניל לסובוי יעזבו ושחקנים כמו מאור קנדיל, גוני נאור וליאור קאסה ממתינים לראות מה יחליט לגביהם המאמן החדש.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה הפועל חיפה
מכבי חיפה הפועל חיפה
היה נרגש מהפרידה. דגו
(צילום: ראובן כהן)
מאור לוי, שכיכב העונה במכבי פ"ת, יחזור למועדון, אך הקשר שהצטיין העונה מעוניין לשמוע מבכר מה התוכניות לגביו. אם לא יראו בו שחקן משמעותי, הוא יעדיף לעבור שוב בהשאלה לקבוצה אחרת. בחיפה מבינים שיהיה קשה מאוד להחזיר את עומר אצילי למרות שהניסיונות יימשכו כל עוד אפשרי.