אכזבה גדולה בהפועל באר-שבע לאחר ה-1:1 הדרמטי נגד בני ריינה אתמול (שבת) באצטדיון טוטו-טרנר. הקבוצה של רן קוז'וך כבר הייתה רגע לפני השגת ניצחון חמישי ברציפות, אך בדקה ה-99 ספגה שער שוויון שקבע חלוקת נקודות.
בקבוצה ראו בהרחקתו בצהוב שני של המחליף הצעיר אמיר גנאח (88) כסיבה שבגללה בדקות הסיום נסוגה הקבוצה לאחור במקום לכבוש את השער השני ולסגור עניין. אוהדי הקבוצה זעמו על השופט אוראל גרינפלד שמיהר לשלוף כרטיס צהוב שני על התחזות לגנאח, אך קוז'וך בסיום העדיף להתעסק בביקורת פנימית ולא אל השופטים. "אם היינו מרחיקים ושומרים על היתרון עוד דקה וחצי, היינו מנצחים ואף אחד לא היה שואל אותי על השופט. אנחנו צריכים להתעסק בלעשות נכון את הדברים שתלויים בנו".
2 צפייה בגלריה
אוהדי באר שבע
אוהדי באר שבע
אוהדי באר-שבע
(צילום: הרצל יוסף)
הרחקתו של גנאח מהמשחק הבא נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון הבא עשויה לסלול את חזרתו לסגל של רותם חטואל, שלא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות בשני המשחקים האחרונים. חטואל לא נצפה אתמול ביציעי טרנר וקוז'וך טען בסיום שלא חלה חובה על שחקנים שמחוץ לסגל ללוות את חבריהם מהיציע.
לראשונה מאז מאורעות המשחק שלא נערך נגד בני סכנין, חזרו אתמול חברי ארגון אוהדי הפועל באר-שבע לעודד מהיציע הדרומי. כמובן ללא 20 האוהדים שפרצו בזמנו לדשא והכו את אוהדי סכנין, שהורחקו על ידי בית המשפט לחצי שנה מהמגרשים. בזמן השמעת ההמנון, כמה מאוהדי ריינה ישבו ומיד לאחר מכן אנשי ארגון אוהדי באר-שבע עזבו את היציע ללובי כאקט של מחאה וחזרו למקומם בדקה העשירית. בזמן המשחק הם הניפו שלטים נגד בני סכנין ובית הדין של ההתאחדות לכדורגל שהוריד לבאר שבע נקודה.
2 צפייה בגלריה
רן קוז'וך
רן קוז'וך
לא האשים את השיפוט. קוז'וך
(צילום: הרצל יוסף)
עם חזרת הארגון הייתה ציפייה שאצטדיון טוטו-טרנר יהיה הרבה בה יותר מלא, אך למרות זאת פחות מ-9,000 אוהדים היו במשחק, כ-200 יותר ממשחק הבית הקודם נגד הפועל ירושלים. "הרגשנו את חזרת האוהדים. רצינו מאוד לשמח אותם ולצערי זה לא קרה", אמר בסיום הבלם מתן בלטקסה.
ביום שני תארח מכבי חיפה את הפועל חדרה בטרנר בשל המצב הביטחוני. ביציע הדרומי של ארגון אוהדי באר-שבע ימוקמו אוהדי חדרה ואילו אלו של חיפה ביציע הצפוני.